Tuesday, January 31, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : BOX! BOX! BOX!

assalamualaikum...helow! ttoottoottt!!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah....alhamdulillah....Allah hu akbar...



haits korangssss! aku rasa dah seminggu lebih nak masuk dua minggu aku tak update... perasan tak? ......tak?! fine! aku nak



C$I :> bungkus baju banyak-banyak masuk dalam beg!
C$I :> keluar rumah pergi jauh-jauh...
C$I :> naik sampan sampai laut china selatan...

bye!


huh! ceh...ok..aku tipu...kalau korang bagi aku sejuta pon belum tentu aku nak... ala..aku tahu..korang perasan kan blog aku ni? tapi apsal tadi aku rasa macam ada orang tepuk tangan bila aku nak pergi jauh? *stress*



ok now, let's back sebelum aku meraban banyak lagi... ok.. what box? ala..korang pon pernah guna ini box... apa? shoutBOX, cBOX, n now, fiBOX! banyak box kan? banyak,banyak,banyak...

dulu aku guna shoutmix, pastu aku guna pulak CBOX sebab SHOUTMIX mula ambil keputusan untuk cekik darah... lama sikit kemudian... aku dapat emel dari cbox nih...

8

$2? nak buat cbox baru lah? aku makin takut...gelisah dan tidak tentu arah... aku mula fikir...adakah ini permulaan untuk cbox buat macam shoutbox nanti? oh..aku alami kemurungan dan tekanan sesaat lepas itu.... *ceh, propa*

ditambah lagi dengan ke'lembab'an cbox yang semakin meningkat apabila nak refresh... lalu aku buat keputusan untuk bertukar! *semangat* 



aku mula berkenalan dengan fibox..cam best jek? lagipun memang cepat jugak dia refresh,.. lalu aku godek punya godek punya godek dan godek dan godek... terhasil jugaklah aku punya fibox sendiri...hoho..hasilnya bolehlah korang tengok sendiri kat muslimah cartoon tu (bukan kat entri ni.. tapi yang kat tepi tu..taw kan?).... comel tak aku edit? comel? terima kasih.....*bangga*



ops..sebelum itu..aku dengan sombongnya telah pon memadam akaun cbox ku yang semakin dipinggirkan... aku rasa aku sudah buat keputusan yang bijak... kan? terima kasih...aku tahu aku pandai... *kembang hidung 60 saat*

so korang? pakai apa? kalau fibox let's give me five! pap! amboi..semangat... kalau yang selain dari fibox tu..sila bla sekarang... anda tidak dialukan... wooooot! gurau-gurau...hahha! tanpa korang siapalah CSI....=P, jemputlah datang selalu ye..walau aku jarang update disebabkan kesesakan lalu lintas...*aik?*

takpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,,



0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: