Friday, December 6, 2013

ENTRI INI BERBUNYI : hey! look at the awan!

assalamualaikum.. helow! ttoottoott!!

dan salam satu malaysia..

subhanallah..alhamdulillah...Allah hu akbar..

hey! look at the awan! *ok, aku saje je ulang balik tajuk ni -.-*


subhanallah.... cantikkan? :')

here is another one....


what? biasa je? awan je pon..apa yang perlu dihairankan? sesungguhnya ini bukan lah ironman3 yang berterbangan di udara Malaysia tercinta ini, bukan? ye.. memang bukan.. tapi bagi aku awan-awan yang dilukis Allah ini luar biasa, tiada siapa yang mampu menciptanya..tiada siapa yang mampu menandinginya.. sesungguhnya kuasa Allah sememangnya tiada tolok bandingan..=')

ya..aku suka tengok awan.. walaupun tak ada muka aku kat situ, tapi aku suka tengok bentuk awan yang beruba-ubah.. adakalanya sama seperti imaginasi yang ada dalam kepala otak aku ini.. contoh, bentuk gajah, kuda, ombak, laut.ultaman mebius, b-daman, goku, dragon ball dan ironman *oh yang mengarut itu semua imaginasi adiik aku yang darjah satu.. walaupun aku tahu ia tak ada kat awan, tapi nak mengelak daripada kene tumbuk, aku iyakan ajalah..bebudak sekarng gangster ohh... saman aku, dia tak makan..-.-* dan seterusnya.. semuanya indah-indah belaka..right? ;)



aku pernah terkejut sekali apabila aku merasakan bahawa aku melihat ada sebiji mata di awan.. seriously time tu aku rasa macam berdebar sikit.. mungkin perasaan aku je kot..dan pernah juga satu ketika aku dan kengkawan ternampak bentuk awan yang agak mengerikan.. bentuk kepala, ada tanduk dan lidah terjelir.. okay..itu seriously seram..kami snap..but, yelah..camera manusia kan..tak jelas..and masa tu waktu senja..  tapi tiada yang mustahil dengan kuasa Allah kan? semuanya boleh berlaku..kita cuma hamba hina harus akui kebesaranNya.. :')

example of amazing cloud from mr.google..:




how was that? amazed right?

apa pula ciptaan terindah yang korang suka tengok? =D

takpelah korang...babai!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: