Friday, December 6, 2013

ENTRI INI BERBUNYI: al-Fatihah buat pokwey...='(

assalamualaikum... helow..ttootoottt!!

dan salam satu malaysia..

subhanallah...alhamdulillah...Allah hu akbar...

setiap yang hidup...pasti kan pergi jua.. tak kira lah tumbuh-tumbuhan ke, binatang ke, manusia ke..kita semua makhluk Allah.. tiada yang akan kekal melainkan hanya Allah S.W.T sahaja..




baru-baru ini kami warga KPTM KESEDAR, baru saja kehilangan seorang saudara Islam yang sudah dikira ibarat keluarga dengan kami.. iaitu pokwey..(nama yang kami panggil),, seorang prebet sapu yang sememangnya menjadi pilihan students sini bila nak keluar beli barang keperluan mahupun makan.. tapi sekarang sudah tidak boleh...='(

aku ddengan kawan-kawan aku terutama sekali mieja selalu mengusik arwah ni dulu, dan arwah pon cam kami berdua sebab selalu naik van dia and selalu bersembang dengan dia dalam van.. yang aku paling sedih sekali.. last moment aku ngan miej naik van dia,, arwah sempat minta maaf dengan kami.. arwah kata.. mintaa maaf lah,. takut ada buat silap ke.. *dengan pekat kelantan dia*,, tak sangka pulak ucapan minta maaf tu merupakan last moment kami dengan arwah... seriously aku tak sangka....='(



aku harap sangat arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan semuga segala amalan arwah diterima Allah.. amin ya rabbal alamin.... al-Fatihah...=(



takpelah korang..babai!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: