Saturday, December 21, 2013

ENTRI INI BERBUNYI : Hai budak lepasan SPM!! =)

assalamualaikum...helow!! ttoottoott!!

dan salam satu malaysia..

subhanallah...alhamdulillah...Allah hu akbar,,


hai! ouh ya.... before that aku nak ucapkan tahniah kepada semua budak pmr 2013 yang telah pun mendapat keputusan anda...congrates ya! =) tak kisahlah result tu memuaskan ke ataupun tidak memuaskan ke..ini permulaan korang keyh! lepas ni buat yang terbaik untuk spm kay?

ok back to our topic... untuk budak lepasan SPM 2013, hah? korang tak tahu nak buat apa??? masa banyak terluang?? apa?? anak felda? bagus!! *clap hand* kepada anda yang ada keturunan Felda, tak kira lah sama ada atuk korang kerja felda ke or bapa sendiri yang kerja felda, korang sebagai anak ni bolehlah join pelbagai program yang dianjurkan oleh Felda... ada banyak taw!

macam aku sendiri aku pergi kurus bahasa inggeris.. ELC di kampus kelana jaya,, best! korang akan belajar macam mana cara nak berkomunikasi dengan umum, dengan strangers in English.. semuanya dalam english.. jangan risau.. bukan semua orang pandai english pon kat sana.. semua datang sana semua nak belajar,, apa takut?  =)

ini pengalaman aku,,




Miss melody!! yeay!






Miss Kay with the boys.
hhoho..ini kelas aku.. ACHIEVER 3 batch 30 intake disember 2012-mac 2013,, huhu...rindu diorang ketat ketat..hahah...oh ya.. walaupun muka aku nampak lembut and skema..*weks! hahha!* tapi aku jadi student wanted untuk dua lectures ni... sebab aku kuat gelak and malu nak present kat depan..sampai kalau bukan aku yang gelak pon lectures still panggil nama aku.. haih.. sedih kan? dahlah kene marah..padan muka haku..T_______T,, tapi takpe... best! huhu

oh ini last kitorang gather kat sunway pyramid,, 

=D
hee..time ni best! main bowling macam apa je.. hahah.. but masa ni tak cukup budak.. ada yang tak ikut.. rindu korang lah weyhh... ='(,,

so! pada korang yang nak join kursus under felda ni,.. bolehlah enter YAYASAN FELDA ,, ataupun tanya aku je okay?! =D

takpelah,,k babai...=D









0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: