Monday, February 15, 2016

ENTRI INI BERBUNYI : HAIII GAIIISSSSS!!!!

assalamualaikum...helow!! ttoottoott!!

dan salam satu malaysia..

subhanallah...alhamdulillah...Allah hu akbar,,

HELLO GUYS! hahha... guess what dah nak dua tahun ke tiga tahun aku tak sentuh langsung blog ni hhah T__T .. pergh bapak lah lama kan... so,, now even dah bulan dua but aku still nak ucap...


happy new year dari aku and Baymax ;'D hahha.. sori lah wish lambat.. ala aci lahh hhaha.. aku ingat blog aku dah tak boleh guna tawww... sebab sebelum ni aku pernah bukak tapi tak boleh... :'( so sad.. ni tetiba aku try buka, eh boleh pulak.. ingat dah lupus.. ;( so lepas ni boleh lah aku keep updating! yeay!

haha banyak jugak story yang aku boleh share dengan korang haha sepanjang hidup aku tanpa blog ni macam macam benda berlaku .. pengalaman yang buat hati kau sado kay sado.. korang pun mesti ada kan? well, share lah ;) 

so guys, aku kene baiki laptop aku dulu lah baru sennag update haha, ni komputer orang ni hahhahha.. pape pun happy new year, n may Allah bless u guys! huhu see yaaa! :D

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: