Thursday, January 19, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : senyum tak perlu kata apa-apa..=)

assalamualaikum...helow! ttoottoottt!

dan salam satu malaysia...

subhanallah...alhamdulillah....Allah hu akbar..



wwoooottt! firstly, korang kene senyum dulu! cepat! cepat senyum! kalau tak aku geletek kang! huihui.. alalaa.. aku suruh senyum je.. bukan gelak lah...*eh? perasannya aku?*  alala...comelnya korang senyum... indahnya ciptaan Mu Ya Allah...huhu.. *bangga ler tuuwww!!*



senyum...tak perlu kata apa-apa, tapi membawa maksud apa-apa


*sila nyanyi dengan nada muzik lagu-senyum dari najwa feat malique* jadi tak? huhu

ok... semua orang tahu yang senyum ni sedekah...kan? kan? betol tak? *ok..janganlah cakap korang tak tahu...*, ok back,, dan orang senyum sebab kita 1Malaysia meh! yeke? tapi zaman sekarang ni aku rasa.. senyum tu boleh bawa macam-macam maksud yang tersirat dan tersurat... pandai-pandai kita lah boleh detect ke tak..kan?



senyum ada macam-macam..jenis dan mungkin menyimpan maksud yang tersendiri? what say you?

alamak...hensem pulak


senyum sinis > perli ler tewww! atau pun macam nak gelakkan kita, tapi secara senyum... *eh, ade ke?*
senyum habis > buang tebiat ke?
senyum gatal > ini bukan sedekah ye? ini senyum yang macam... cane eak.. ala, bila sesetengah bila lelaki jumpa perempuan yang comel/hensem atau sebaliknya (perempuan senyum lelaki), mulalah senyum terkinja-kinja macam mengharapkan orang tu terpikat kat dia... >.<"


dan aku terpikat.... oh parah..>.<



kadang-kadang orang tu senyum macam dah berpuluh tahun kenal.. dah macam jiran sebelah rumah dah...pastu bila tanya,,

si A : siapa tuh? ko kenal ke?
si B : ntah.. tak kenal..dia senyum, aku pun senyum lerrrr.......




eh? selamber badak? ok, kalau senyum macam senyum budaya kita tu takpelah.. ni macam senyum nak usha jek? n kalau orang kaya takpe jugak..ni kedai mamak????



tapi ada jugak orang yang jenis tak reti nak senyum.. kadang-kadang macam aku selisih dengan sesiapalah kan, aku punyalah senyum terbaik mungkin...tapi orang tu boleh blah macam tu je? blah macam tu je?  akulah... sakit hati betul.. masam tak kene tempat.. tapi takpelah, mungkin jugak orang tu ada masalah ke hape ke kan? so, lantak dialah..


aku pun kadang-kadang jadi takut sebab tengok orang senyum.. tapi aku jugak salah seorang yang suka senyum bila jumpa mana-mana orang....tapi senyum aku senyum baik oh....*ceh*,, so, kalau korang jumpa girl yang suka senyum tetiba tu.. jaga-jaga,, itu tak semestinya aku...huahahahaahaa....XD



korang? senyum macam mana? adakah anda jenis yang .................... bila jumpa orang?
a. senyum gatal
b. senyum nak main-main usha
c. senyum tak ikhlas
d. senyum buat-buat
e. senyum satu malaysia
f. senyum terbaik dari ladanggggg!!!
g. tak senyum langsung
h. masam muka
i. jelir lidah..?



langkahnya mudah...sila bulatkan jawapan yang betul... yang pasti! anda mesti jujur..hoho..dah macam salah satu soalan spm... eh..kang kot-kot masuk?? *ade ke?*


sebelum berakhir... aku kasi korang senyum HEBAT punya!


eh! ayat aku tak lengkap tuh! sebenarnya = aku kasi keldai aku senyum HEBAT punya! XD

takpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,,,
                                                                                       


0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: