Thursday, January 12, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : Lelaki menangis? no way!

assalamualaikum...helow! ttoottoottttt!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah....alhamdulillah....Allah hu akbar...



*eh! John Abraham nangis lah! jap ea..aku nak g pujuk dia jap..korang baca lah dulu ea!. ala...bucuk-bucuk..*


korang pernah tak tengok lelaki menangis? pernah? bagus! tak pernah? ok..jom kita skodeng dia..hohho! *eh-eh?*

sesetengah lelaki mengatakan bahawa...

"ala...tak macho lah lelaki menangis...buat apa nak menangis... macam perempuan je...hahhahahahahahaha"

hamboih..gelak sakan nampak... ??? siapa makhluk yang kata lelaki nangis tak handsome? bagi aku..kalau lelaki tu menagis... terharu wooo! dan aku akan cakap... alhamdulillah... sebab apa? sebab alhamdulillah lah lelaki itu masih normal dan kiranya masih manusia lagilah sebab ada perasaan sedih lagi... hoho...kalau tak nangis maka bukan manusialah mereka... *ops! aku tak cakap..ok! aku type jek..*



kenapa? kenapa dan mengapa? mereka nak control bagai takmau nangis? andai katalah kan, ada saudara diorang meninggal ke... diorang takde rasa-rasa nak nangis ke? hati batu or what? *hati simen mungkin?* itu aku tak tahulah...pandai-pandailah diorang nak kategorikan hati mereka sebagai apa..



kalau lelaki menangis pasal perempuan.. automatik kita akan label dia "jiwang siot!" kan? samada lepas kita sebut tu kita akan rasa  >C$I:<

C$I:> awwww! sweetnyaw!
C$I:> walamak! jiwang gile! cam perempuan lah ini mamat!
C$I:> alahai... pe kes laki menangis? tak macho langsung!
C$I> waaaaaaaaaa...dalam hati manyak taman looorrhhh



bagi aku..kalau lelaki menangis.. ok je? lagi ok kalau dia menangis pasal aku... hohoh! nak buat apa kan? tak kiralah lelaki tu nak menangis pasai apa.. janji dia dah pon melepaskan apa yang terbuku di hati dia... tak delah dia akan rasa membebankan sangat selepas dia menangis tu kan? ke makin bertambah? >.<'!



bagi korang? lelaki menangis tu apa? bapok, jiwang habissss, ataupun memang betul-betul lelaki sejati?

dan....














bagi korang aku ni lelaki ke perempuan? hohohh....XD





takpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,,


p/s: jangan lupa klik nuffnang tu banyak-banyak k? huihui....=D


6 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

r-5 said...

hahaha peh2 hey you! saya menangis jugak.. tapi depan pompuan saya tak pernah nangis so perempuan yang dapat lihat saya menangis tu memang benar-benar beruntung sebab saya akan hanya menangis di hadapan orang yang saya benar2 percaya.. :)

cik Kartun said...

Pernh tngok si dia mngis di hdpn CK.. smpai skung CK tak boleh lupakan :(

Zaza Fakharuldin said...

lelaki menangis jeeee. ape salahnye

CSI said...

@r-5

hahha... x menangis depan perempuan ye... ce try kasi tgk crita sedih...kompom nangis...kehkeh

CSI said...

@cik Kartun

alorh....CK.. jangan sedih lorh... haiya..kang sy jugak yg nangis..heeee

CSI said...

@Zaza Fakharuldin

huhu..tak salah...x salah... sape kate slah.? not me...kehkeh