Friday, December 30, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : The Power Of INTERNETS

assalamualaikum....helow!ttoottoott!!!

dan salam satu malaysia..

subhanallah....alhamdulillah....Allah hu akbar...



HUAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAA!!!!! *sila baca dengan nada jin*

ehek..ehekhemmmm... *batuk sat* ....ok back..


aku rasa bila korang dah baca entri aku ni mesti korang setuju sebab....erm...sebab...erkk....sebabnya..ala korang bacalah dulu!



ok..let's go.. internet ni banyak pengaruhnya kan? aku kalau dengan internet ni aku bagaikan dipukau... aku bukak pukul 8.00..sedar-sedar dah pukul 11.00... punyalah tak sedar apa yang berlaku kat luar kan... kalau tv aku boleh tahan lagi.. tak tengok pon takpe...aku pun bukannya 24 jam tengok tv...

tapi kalau dengan internet ni lah... fuh! sehari tak bukak aku rasa macam tak makan pulak...*ceh...padahal bab makan aku laju je kot*.. lagi-lagi kalau blog... kalau facebook aku tak bukak takpe lagi...tapi kalau blog ni... aku taksub sikit...hahah...lagi-lagi sebab ada readers yang comel macam korang yang aku sayang ni... lagiiiiilah aku nak bukak....huhuuuu ,, bila aku dah bukak intenet je...rasa macam kene pukau pon ada... *wah.. semangatnya aku?*



dengan internet ni macam-macam kita boleh buat kan? upload gambar... usha awek..*untuk lelaki..=P* buat kenalan baru, contact dengan orang jauh,cari info berguna, buat blog...=P, buat duit...*p/s: tekan iklan nuffnang aku banyak kali!..heee!=D*, edit gambar...eh..banyaklah.. mostly aku rasa yang berguna lah..cuma sesetengah orang je salah guna... takpelah..asalkan kita buat perkara yang berguna je ok?


Facebook, Twitter, Blog, dan macam-macam lagi..ini semua sangat besar pengaruhnya... daripada pengaruh yang tak baik... hinggalah pengaruh yang baik...tapi dah kalau follower korang banyak kan? baik korang sebarkan yang baik je kan? nanti pahala tu kita dapat jugak kan? bolehh...lah selamatkan kita kat akhirat nanti... kan? daripada duk mengutuk orang je... macamlah kita baik sangat kan? nobody is perfect kan...

kadang-kadang aku kesian jugak dekat orang yang kene kutuk dekat FB, Tweet, Blog..sebab kadang-kadang diorang buat salah sikit je..ataupun tak buat salah langsung.. tapi kene kutuk macam dia dah keluarkan isi perut orang pulak kan... hahha...ok..aku tau perumpamaan aku teruk sangat tu.. heeee..



kadang-kadang bila nak bukak internet ni..mula-mula niat nak cari info lah konon... sekali mula-mula pergi bukak FB...then Blog... fuh....terus tak jadi niat tu... tapi kalau dengan Blog ni.. kadang-kadang aku dapat info juga.. daripada blog siapa? blog koranglah! huhhu..bangga tak? *bangga ler tuuuuuw!*



dengan kesempatan disini..aku nak ucapkan Thank You sangatlah kat korang sebab sudi baca BLOG SEMANGAT PINK aku nih..hihi...walaupun blog ku tak sehebat yang lain... tak secantik yang lain...tapi sekurang-kurangnya blog aku comel....*eheh?*..heee...gurau!

thanks ya korang! =D

korang? suka tak bukak internet?


takpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: