Saturday, December 31, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : OSBON JUARA MAHARAJALAWAK MEGA 2011

assalamualaikum..helow!ttoottootttt!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah...alhamdulillah...Allah hu akbar..



akhirnya persoalan siapa bakal menjadi juara Maharajalawak Mega 2011 terjawab juga apabila OSBON diumumkan sebagai JUARA MAHARAJALAWAK MEGA 2011...berkat undian peminat setia OSBON itu...

*ceh..ada gaya-gaya baca berita tak ayat aku? ahaks!*


TAHNIAH kepada OSBON kerana menjadi juara Maharajalawak Mega... sementara Boboi di tempat yang kedua..Saehu di tempat ketiga dan Syok di tempat keempat... alhamdulillah... rezeki masing-masing.. kalau kita nak persoalkan kenapa kumpulan lain tak menang... tak boleh juga.. sebab dah rezeki Osbon nak menang... dan dah diumumkan pun... so, kita sokong jelah kan?



aku tak kisah siapa menang.. sebab memang dah nampak antara Osbon dengan Boboi yang bakal jadi juara.. sebab kedua-duanya sangat terbaik sampai aku tak tahu nak pilih yang mana.. *eceh*.. jadi.. tahniah lah kepada mereka sebab berjaya buat penonton gelak dengan lawak mereka yang bermacam idea yang tak diduga dek akal tu..*hamboih..punya panjang*





Saehu dan Syok pon boleh tahan buat penonton gelak..sampai sekarang aku masih rasa lenguh perut aku sebab gelak..*eceh, nampak sangat aku gelak kuat dan bersemangat kan*..hahha,.. tapi memang serieslah..aku tak tipu ni.. caya tak? yang aku tak tahan Jozan boleh masuk buat lawak..pergh! sakit perut aku!...hakhak..terbaik Jozan! eh...jom layan lawak diorang nak?!

JUARA - OSBON



NAIB JUARA - BOBOI



KETIGA - SAEHU



KEEMPAT - SYOK




HEEE....!!BUT!   sorry guys sebab yang kat atas ni semua part 1 je aku ambil sebab ni je yang jumpa... yang part 2 banyak tak masuk lagi..heeee... jangan marah taw? =D

takpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: