Thursday, December 1, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Join contest trafik free bersama mr. Avi,,=D

assalamualaikum...helow!ttoottootttt!

dan salam satu malaysia....

subhanallah....alhamdulillah.....Allah hu akbar.....


ngaaaaa.......!! tak sabar aku nak join contest ni sebenarnya..heeee..=P,, contest ini ialah untuk meningkatkan trafik... *itu pun insyaAllah lah akan meningkat dan itu pun kalau aku menang....(n_n) muka comel...=P*


blogger blog PERKONGSIAN HOT di FACEBOOK , ni suruh siapa yang join contest ni, cerita apa-apa pasal blog ni atau pun... tuan dia...hahha.. aku nak tulis dan bodek (gurau je mr.avi..jangan ingat saya jahat...=D) pasal owner ni pun tak boleh sebab aku tak kenal sangat....heeeee.... jadi..aku tulis pasal blog dia ajelah... dan serba sedikit tentang blogger hot ni... kan senang? =D


blog dia simple jek, tapi memang lah dia ni cerita apa yang hot kat facebook dia je... patutlah aku rasa macam tengok facebook je? hahha... versi blog.. walaupun dia tulis pasal isu hot kat facebook... tapi entri dia boleh tahan best jugaklah... *daripada aku punya entri, T___T*,  dan yang paling mengejutkan, blog dia ni baby lagi,, baru usia 2 minggu camtu tapi dah dapat followers 1K lebih? ngaaa.....! aku dah betahun blog ni pun baru berapa umat je... tapi aku bersyukur jugaklah daripada tak ade langsung? kan?


dan siapa yang nak tahu blog ni apa ni? bolehlah baca intro blog dia DI SINI ! haaa.... baru korang faham nanti... dan siapa mr. Avi yang aku asyik sebut kat entri ni? semestinya owner hot ni... nak kenal siapa dia? ce tengok ni, ce tengok ni.....=P








hak hak...ni post mengenai dia ni kat blog dia... aku curik..*ampun mr.avi...saya sengaja...hehe..=P* hensem kan dia? huhu... rupa-rupanya dia ni kawan naruto daaaa.... aku baru tahu... islam pulak tu,... hakhak.. bagus betul.... yang tang umur dia tu agak membuatkan aku fikir 1001 kali... samada nak panggil dia 'abang' ke, 'pakcik'? hakhak.... 'abang' tu erk... tak lah kot kan? hakhak..sebab tu aku panggil dia mr.avi je... kan senang? ke aku nak panggil uncel avi? or.........ha! grandpa, mungkin? *matilah aku kalau dia baca... erk..T_____T*


sempoi jugak orangnye...siap boleh tegur aku kat shoutmix lah kan... memula dia tegur, aku tegur balik, then, dia jawab lagi.. aku jawab balik, pastu dia tak reply dah....??? ngaaa.....! takpelah kan..tetapi rupenye dia tegur balik... fuh, nasib baik..kalau tak malu aku, aku tegur tak jawab... hakhak... apalah... thanks mr.avi...


aku nak tulis apa lagi eak......erk?! tak tahu daa.... ayya!yang penting aku rasa aku tak langgar peraturan dia, iaitu "jangan kutuk dia"... aku rasa aku tak kutuk..kan? puji lagi ada....*yeke? bila?* erm, akhir sekali.. aku harap aku dapat lah jadi salah satu blog yang terpilih untuk contest ni... sebab....emm..aku perlukannya... hurm.. takpelah...lagipun semuanya bergantung kepada mr. avi ni... harap-harap dia buat keputusan yang bijak..iaitu pilih  aku...hakhak....maceh..=P *eh? tetibe?*


*to mr. avi... = saya buat muka sehabis comel dengan harapan terpilih... (n_n) hakhak... ada rasa-rasa nak pilih tak? =P


 ok guys! jangan lupa taw lawatilah blog beliau...ok? ok!


takpelah...tata korang! like korang taw! huhu,,,,

2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: