Tuesday, November 29, 2011

ENTRI INI BERBUTNYI : pabila amarah menjadi tangisan...

assalamualaikum...helow!ttoottootttt!!

dan salam satu malaysia....

subhanallah...alhamdulillah....Allah hu akbar....



*perhatian....=saya perempuan... =P

korang pernah tak bila korang marah...marah sangat tapi tak reti nak lepaskan... dan akhirnya menjadi tangisan...pernah? aku...selalu jadi macam tu... asal aku marah je... mulalah... menangis... nak kata aku tak reti marah.... aku marah je adik aku tu ... kira marah jugaklah kan?


aku tak tahulah...tapi..kalau nak marah kawan-kawan aku tu.. agak tak terlepas jugaklah sebab aku tak tahu nak lepas macam mana.. aku lebih kepada muncung, merajuk, bawak diri, masam muka... camtu lah kiranya....rasa geram jugak sebab aku geram je, aku menangis...


tapi ada hikmah kan Allah bagi kita nangis untuk lepaskan amarah... kalau Allah bagi kita kuasa..mahu tak nya bersepai orang yang dekat dengan kita sebab kene belasah? kan? dan cuba pulak kalau Allah buat kita bertambah geram... mau tak nya jadi Hulk kita semua? dan paling nasib baik lagi Allah tak buat kita ketawa sebab tengah marah-marah..boleh pulak gelak-gelak... tak ke gila tu?



*kalau korang perasan ini kali ke 3 aku guna pic ni.. ntah kenapa aku suke..=),,(itu pon klau korg prasan)

tapi memanglah... kalau masa aku geram kat adik aku pon aku marah jadi tangisan jugak... tapi ada hikmah lah kan? nasib baik Allah bagi kita semua ada berbagai jenis perasaan.. kalau satu je.. macam mana kita dah expresikan apa yang kita rasa tu...kan? dan macam mana kita nak tahu apa yang kita rasa sebenarnya...kan? syukran Ya Allah....=)


dan orang cakap... Cinta adalah perasaan yang paling indah... betul ke? korang rasa?


takpelah...tata korang! like korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: