Sunday, November 27, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Shahir dan Pendam...=D

assalamualaikum...helow!!ttootttootttt!!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah.....alhamdulillah....Allah hu akbar...




korang dah dengar lagu terbaru Shahir yang bertajuk Pendam? best jugak taw... kalau korang tengok MV dia memang agak sedih lah kan.... heeeeee... eh, korang tengoklah sendiri...k? btw..aku




LIRIK LAGU PENDAM-SHAHIR
Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta


*sumber : enciknakal

enjoy ok? by!

takpelah...tata korang! like korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: