Sunday, November 13, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Siapa tak kenal Yuna meh sini kasi lebam sikit?

assalamualaikum..helow! tttooottootttt!!!!

n salam satu malaysia....


subhanallah..alhamdulillah.. Allah hu akbar...



siapa yang tak kenal Yunalis Zaraai? pemuzik muda dan artis Malaysia yang sudah banyak merantau di luar negara dan sudah pun mencipta nama di sana... di Malaysia apatah lagi kan? tambahan lagi dia bawa pulang banyak anugerah pada malam AIM 18 baru-baru ini....


cantik kan Yuna?


cantik-cantik Yuna.... cantik jugak awards yang dia dapat malam tu... memang di sapu lah kan...dasyatlah kak Yuna....(eh bila Yuna jadi kakak aku? pap! makan penampor)... hahha....tapi serius lah kan.. Yuna memang menang banyaklah malam tu.. banyaklah sampai aku pon tak ingat... hakhak.. yang aku ingat anugerah kembara je,..


aku kira kagum jugak dengan Yuna ni sebab di usia muda macam tu.. dah boleh merangkul banyak anugerah..kan tu belum kira dia menang kat Shout Awards! lagi... pun dia sapu habis jugak.. memang kira dasyat lahh... dah lah menang...pergi merantau pulak sampai ke luar negara.. bekerjasama dengan pihak sana... pergh... agak-agak masyuk tak Yuna?



fesyen dia pada malam AIM 18 tu...oukay.. aku faham..yelah ikut peredaran masa kan? but aku sukelah sebab dia still pakai tudung kat dalam kalau tak silap aku warna kelabu..right? sebab ada sesetengah artis..kalau pakai sarung kepala jenis macam tu..memang tak pakai dah tudung kat dalam.. so..congrates to Yuna! pap pap pap pap pap pap pap.... (bunyi tepukan)





 Cantik tak Yunalis Zarai yang hadir pada malam AIM 18 2011.. cantik kan? bersama pasangannya itu..siapa lagi kalau tak bukan Qi  Razali....jeng je jenggggggg!!!!!!!


hakhak...apa- apa pon tahniah untuk Yuna yang banyak merangkul anugerah pada malam tu... nasib baik tak semua..kalau semua pasti artis lain dah merajuk dah...hakhak...gurau-gurau.. lagipun mungkin itu rezeki Yuna yang tak disangka- sangka kan? mana tahu lain kali rezeki artis lain pulak ke? kan?


takpelah..tata korangs! like korang taw! huhu...

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: