Monday, November 14, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Good Luck For SPM 2011!!!!

assalamualaikum..helow! ttooottoottt!!!!

n salam satu Malaysia...

subhanallah...alhamdulillah...Allah hu akbar...


.

GOOD LUCK untuk semua calon SPM 2011 yang menduduki peperiksaan.... mesti korang study gila-gila kan? hahha..padan muka... ok..aku tahu nanti time aku korang balaslah balik k? =.='....huh..

apa-apa pon aku wish yang korang akan buat yang terbaiklah untuk SPM kali ini dan harap korang dapat jawab dengan tenang tanpa serabut kepala otak tu... dan jangan sampai koyak kertas tu sudah ok?


dan jangan lupa minta dipermudahkan menjawab oleh Allah... berdoa...solat..selawat...baca yasin.. minta maaf dengan semua orang... jangn dendam-dendam lagi k? tak elok...sangat tak elok... ok?


pastikan peralatan semua cukup..jangan pulak bawak pen yang dakwat habis...pensel mata patah... pemadam yang tak membantu dan si pembaris yang gongak... ok? kalau anda bawak pastinya anda telah menempah ke'stress'an.... sila salahkan diri sendiri...


kad pengenalan jangan lupa bawa... bawa air masak sekali tapi jangan bawa botol air bocor pulak dan air paip... anda bakal menempah kegeraman yang ketara dan penginapan di hospital berdekatan.... suka? ok..sila buat....saya sokong...=)


sila bersiap seperti anda paling lawa, hensem, cantik. macho dan cun serta hot dengan memakai baju yang paling bersih sampai kuman pun lari barulah tak selekeh serta semangat waja nak menjawab walapun soalan yang keluar sangat senang sampai tak tahu nak jawab.....at least anda semangat....=)

dan kata akhir saya sila jangan lupa diri, ibu bapa, guru, serta kawan dan yang paling penting Allah tempat anda bergantung... tawakal lah kepadaNya setelah usaha....ok?

itu saja...selamat berjuang!

 


takpelah..tata korang! like korang taw! huhu,,,









0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: