Sunday, November 13, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : HOOORRREEEYYYY!!! EXAM DAH HABIS YO!

assalamualaikum...helow!! ttoottootttt!!!!
 n salam satu malaysia!

subhanallah....alhamdulillah....Allah hu akbar...



exam? oh man.... dah habis dah! hahhha...girangggggggnnnyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaa....hooooorey bebeh! akhirnya final exam yang sangat menguji kesabaran dan keimanan aku selama beberapa minggu itu akhirnya habis jua...tak sangka aku....

exam lama oh... sampai aku rase macam tak ada ending lah kata kau! hamboih...terok bebenor ler tuh kan? but, seriously... yang paling aku suka time final exam habis lah.. sebab lepas daripada tu kita dah tak belajar sangat dan cikgu pon tak delah nak masuk sangat kan sampai kita ada ke tak da pon tak de sape perasan? hamboi? teruknya? oh bukan kelas aku,....lalalala


bila lepas exam ni..segala kerja aku yang tertunggak-tunggak kat rumah tu terutamanya kemas barang aku kat atas meja yang boleh dikatakan sampai tak cam rupa mejalah kan... ha... inilah masanya.. tapi itu lah.. urat-urat ni malas lagi..hadoi... aku baru kemas sikit-sikit.. adelah jugak sikit-sikit rupa meja.. ade ke? booolehla....


ape korang akan buat selepas habis final exam? lepak dengan kawan-kawan? tengok tv puas- puas? baca novel? tengok wayang or...what else? terpulanglah kan... tapi share lah kat aku sikit... aku takde idea lah..setakat ni..hajat aku nak buang lemak yang berlambak ni.. tapi tu baru niat... tapi ntah buat ntah tidaklah jawabnya ha... doakan aku ye? zzzzzzzzzzzzzzzz....


habis exam..habis jugak... nak kene ingat jugak yang tahun depan aku bakal berhadapan dengan mr examination yang agak genting di malaysia ini... fuh! down balik aku.... tadi hepy sangat.... korang kalau ade yang dah lepas exam genting ni ada tak advice ke..or steps senang yang nak share tak baik taw tak share...Allah marah..=D.. ada tak? ada tak? kalau ada... cakaplah...boleh takkkkkk???? (wek! gelik! )

korang doakan aku k? tak salah kan? hadoi...seram plak aku....................................................T______T


takpelah...tata korang! like korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: