Sunday, November 27, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Jom baca Novel melayu! =D

assalamualaikum...helow! ttoottoottt!!

dan salam satu malaysia....

subhanallah...... alhamdulillah.....Allah hu akbar...

alhamdulillah.... hari ini habis jugak aku baca novel yang bertajuk 5 Tahun 5 Bulan... wahh...cerita ini sangat best oh.... sangat santai dan sempoi...ringan je baca... dia macam... ala-ala loyar buruk but sweet... it's just selamba badak..ha..cam tu lah... dan.. ada jugak ciri-ciri lelaki yang suka dalam novel ni... heeeeee..=P


mula-mula novel ni kawan kau bawak..pergi sekolah sebab kawan aku yang seorang lagi nak pinjam.. dan sementara aku kat sekolah tu.. aku baca lah kejap...pastu....Wah! best jugak cerita ni..sebab dia ringannn....je.. tak berat... macam sweet jek..huhu.. tapi aku bagi baliklah kat kawan aku...beberapa hari kemudian masa nak ambil abang aku kat KB, singgah Tesco Extra... pergi kedai buku...dan jumpa buku ni! apa lagi..aku pun belilah.. sayang kot tak beli... hehehh...


korang boleh jugak baca karya HLOVATE yang lain di e-novel dia kat HLOVATULIS , ok? mana tahu mungkin korang pon akan jatuh hati pada tulisan karya Hlovate ni ke? ha! dan.. dia ni perempuan taw... kalau tak silap aku lah..sebab kat shoutmix dia..ramai cakap dia perempuan.. dengan panggilan 'akak'..jadi..aku pon iyekan je lah..heeee


aku teringin sangat nak baca novel dia lagi satu ni..tajuk dia aA+bB... orang kata best... haiya,..bile pulak aku nak jumpa lagi ea.... ini antara karya Hlovate...=)




kakak aku pulak beli Novel Usai Aku Terima Nikahnya.... baru berapa helai akak aku baca dia dah jerit 'swwwweeeeeeettttttttt!!!!!' ape kes? ni aku nak kene baca jugak ni.. tapi kene bagi dia baca dulu lah..kang berebut pulak... korang dah baca novel ni?

*kecik pulak!

tapi takpe,.. sementara tu aku boleh mula baca novel Rahsia Perindu...Ramlee Awang Mursyid... novel beliau memang thriller lah semua.... memang mencabar... kakak aku cakap novel ni.. mengisahkan satu penyiasatan yang tak terfikir dek akal....wah? korang dah baca?

*kecik jugak!

korang,...korang ada tako novel yang nak dicadangkan? plizzzzzz.... kadang-kadang aku pergi kedai buku tak tahu nak beli mana satu... ada cadangan? =D


takpelah...tata korang! like korang taw! huhu,,,,





0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: