Sunday, November 27, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Bestfriend (boy)

assalamualaikum...helow! ttoottoottt!!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah.....alhamdulillah.... Allah hu akbar....




korang ( perempuan) ada tak kawan baik yang berlainan jantina... semestinya lelaki... tak kan perempuan...=D ada tak? kalau ada...best tak? sebab kebanyakkan yang aku dengar... best.. sebab.. kita nak cakap apa pon boleh belasah aje.. tak de nak cover-cover bagai.. dan tak de lah nak risau kawan kita tu terasa hati ke hape ke kan? eak?


aku tak tahulah..tapi aku pernah ada....kot? aku tak tahulah.. tapi budak tu gelar aku 'kawan baik dia'.. tapi.... erm.. kalau kawan baik mesti dia tak hilang kan? tapi.. entah kenapa.. mana silap aku pon tak tahulah.. dia dah... hilang? kenapa beb? apa salah aku? aku agak terkilan kat situ....T____T... but... tak pelah... aku tahu aku ni.. bukan siapa siapa...

gelak sama-sama..=)


aku tak harap kan apa-apa pon.. aku tak minta kau junjung aku pon.. aku cuma rasa best.. bila kau anggap aku kawan dan bukan perempuan.. walaupun..aku rasa kalau kawan-kawan aku tahu aku kawan dengan kau.. mesti diorang pangkah siap-siap punya lah... hahha... sebab? lalalalala.......


tapi takpelah.. buat ape aku nak menyemak dalam hidup kau...kan? baik aku pergi.. kau ada banyak kawan lain.. ye tak? tak rugi pon aku... hikhik... dahlah.. dahla.. tak mau touching-touching.... haiya... sekarang ni.. aku nak kawan je.. cintan? erm.. aku tak tahulah... nanti-nanti kot? kalau ada jodoh ada jugak kan?

actually..(kawan baik perempuan)s


huhahuhahuhahuha... (gila ke?)... apa-apa pon aku masih ada rakan karib perempuan yang tak pernah jemu nak kawan dengan aku.. sama ada di negeri sembilan,.mahupun di kelantan... *n9...Qaseh selamanya...heeeee..=D,,,kelantan... _____? oh.. group kitorang takde name lah... tapi takpe...kaurang tetap di hatiku....heeheee....(terharu tak?)


oklah..oklah... dikesempatan ini aku nak ucap terima kasih banyak.. banyak yang sangatlah banyak kepada kawan-kawan aku di negeri sembilan..kelantan..terengganu yang buat aku gelak jugak.. dan sanggup kawan dengan aku walupun aku ni..... erk..malu nak ngaku tapi ni lah aku....

lurus+bendul+tak faham+lambat tangkap+sensitif+gelak terlebih+payah nak faham= AKU

hehehh,,,,terima kasih ye? korang? ada tak? cerita lah sikit......=D


takpelah...tata korang! like korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: