Saturday, October 15, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Selamat Pengantin Baru Dari CSI !!!!

assalamualaikum..helow!ttoootttooottt!!!!!!


ok aku rase tak terlambat lagi kot untuk aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada artis-artis kita yang dah pon selamat bergelar suami isteri.... selamat ya?


aku harap mereka semua berbahagia hingga ke akhir hayat...bukan ke anak cucu saje ok? sampai ke akhir hayat terus lah kannn.....huhu...barulah baguihhhhh.....


so..now....aku persembahkan sebuah lagu untuk pengantin baru kita......terimalah...ehhemm..ehemmm....(konon-konon aku nyanyilah....)





tamat.....wah....sedap tak? sedap tak? ok terima kasih semua...aku tahu suara aku sedap....huahahahahaa....ok, fine sila tumbuk aku sekarang..dush..dush...ok thanx.....T_____T

*aik..kenapa suara aku jadi suara lelaki? LOL...XD

aku tujukan lagu ni buat mereka.....





nabil RL

 



Eira Syazira & Azad Jazmin

ok....itu aje.... sekian......

* aku tak tahu kenapa aku tak boleh susun gambar ni dengan lebih baik...hangin aku.....huh....


xpelah...tata korang!! sayang korang taw!! huhu,,,,




0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: