Friday, October 7, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Alhamdulillah.... muslimah..=)

assalmualaikum..helow! ttooottoott!!!




korang tahu kan pasal Diana Amir bertudung? baguskan? cantik pon dia pakai tudung.... alhamdulillah... mula-mula aku tengok dia pakai tudung msa livechat webcam kat tv3 uh... aku terkejut jugak..ingatkan dia main-main...dan ramai lagi peminat yang tanya soalan yang sama...."kak Diana dah pakai tudung ke?"


termasuklah aku...dan aku tengok banyak jawapan Kak Diana yang menunjukkan positif, macam "alhamdulillah...mudah-mudahan sentiasa kekal di kepala dan di hati.."...lebih kurang camtu lah ayat dia kan... aku pon.alahmdulillah........=)




tak lama selepas itu..keluarlah di dada-dada akhbar mengatakan bahawa kak Diana kita ni memang benar-benar pakai tudung...sebab dia mimpi kiamat... pastu..dia tanyelah pada rakan-artis dia mcam kak wardina dan kak irma... pasal mimpi tu.... dan mungkin itulah hidayah dari ALLAH kepada kak Diana...


Allah bagi hidayah sekejap je kan? kita dah berubah... bukan semua orang dapat hidayah... kadang-kadang atas diri kita sendiri jugak yang nak berubah atau tak... sama ada lebih baik atau lebih buruk....kan?


kalau nak tunggu masa..sampai bila pon kita tak da masa.... kan? aku bersyukur sebab ramai artis yang dah berubah ke arah lebih baik  nih...... =)

antaranya....


Amir Munawer
Sham Kamikaze




Irma Hasmi


Raja Farah



Azizah Ariffin


Catriona Ros


Nana


dan baaaaanyak lagilah.... tahniahlah kepada mereka.... dah syukur ke hadrat Ilahi kerana kurniakan Hidayah kepada mereka..... alhamdulillah....


semuga mereka terus begini dan menjadi yang lebih baik...amin,...=)



kita juga....aminnn...=D



xpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: