Saturday, October 15, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Forteen!!!!

assalamualaikum..helow! ttoottootttt!!!!


Jika denganmu salah...ku tak mahu yang benar...jika denganmu rebah biarku jatuh longkang... eh..eh! perasaan tak aku salah lirik? ok..sila tumbuk aku sekarang...dush...dush... ouch!...ok fine...tak mao kawan...*ceh..ape kes?


korang minat tak kumpulan ni? ala..kumpulan baru yang hensem cun melecun ni... suara pon boleh tahan... ditambah dengan paras rupa yang menarik...aww...aww....




ha.....dah dengar lagu diorang belum? meh aku kasi dengaq skit naaaa.............




amacam? huhu.... aku minat jugaklah dengan diorang ni...lagu diorang pon best...jiwang doe...huhu...kan?
kakak aku cakap wan yang kurang tinggi sket tu dia pernah masuk OIAM...korang kenal tak? *ok..aku dah lama tak tengok tu...


aww..aww....


 hensem tak?


eh... tahu tak?

aku tak tahu ape pon tentang diorang yang aku tahu lagu diorang jek...huahahahahahahha....sori forteen...tapi saye minat korang...(n_n)


dan

aku kene pergi dulu lah....

by!

xpelah ....tata korang! sayang korang taw!!huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: