Friday, October 7, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Alhamdulillah......yes!

assalamualaikum...helow! ttoootttoooottt!!!




Alhamdulillah Ya Allah kerana mempermudahkan aku buat PROJEK AKAUN aku nih... yang buatkn aku menangislah..sebab "SENANG" sangat lah kan.... kahakahakahak.... dan sekarang... semuanya dah selesai...lega aku...

takdelah aku nak fikir lagi macam mana nak selesaikan projek akaun aku yang tak sudah- sudah sebelum ni... tapi alhamdulillah..semuanya dipermudahkan oleh Allah.. dan akhirnya aku dah pon hantar kat cikgu.. cuma aku harap semuanya betol lah.... dan takde bende nak kene perbetulkan...


cuma yang tinggal sekarang ialah folio sivik lah pulak dan penging memikirkan peperiksaan akhir tahun aku yang bakal berlangsung nih...hatoiyai... ni yang suspens nih.... ag pon..dia ikut format spm ouh...mahu tak nya berbulan-bulan aku nak kene periksa....??? =.="....T______T..


dan! aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan0kawan aku yang banyak tolong aku buat akaun aku tu..tanpa diorang.. maka tak jalanlah akaun aku....huhu.... dan terima kasih jugak kat family aku terutamanya mama aku yang tak henti- henti ingatkan aku bial nak siapkan projek akaun tu... huaahahhaahaha...lau tak...maka tak jalan jugaklah akaun aku tu..thanks mama...luv u...=D


dan! thanks kat korang sebab sudi bace blog aku nih....tanpa korang siapalah aku...=D !


xpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: