Wednesday, September 21, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Akaun! akaun! akaun!

assalamualaikum,,helow! tttooootttooottttt!!!!




oh akaun.,...kenapalah engkau begitu 'simple' dan 'mudah'....ouh...(bukan sama ke maksud?)..oh akaun...kenapalah engkau begitu 'senang' dan disukai ramai walaupun engkau sangat-sangatlah 'senang' dan 'tak memeningkan kepala' hotak aku yang sangat-sangatlah 'cepat' tangkap segala ilmu ini..ouh....ouh...yeahhh...


demikian itulah puisi saya mengenai PROJEK AKAUN yang kitorang kene buat dan kene siapkan dan kene hantar sebelum 30 haribulan 9 ini!!!! oh tidak... taw tak..akaun ni sangat-sangat 'tidak merumitkan'...huh... sampai aku menangis-nangis sebab aku 'suka' sangat buat akaun ni..n aku rase ianya sangat-sangatlah 'mudah' untuk aku buatnya...





pengenalan tu aku boleh bla lagi..masuk perancangan dokumen... dahlah aku ni bukannya pandai merancang sangat..mau taknya bakrup compony aku tuh... huh? masuk pulak dokumen-dokumen invois,nota kredit, memo segala bagai...oh..yeah.. 'how exciting!' huh... yang PALING GEMBIRA sekali bagi aku ialah........................................................ AKU SALAH BUAT FORMAT DOKUMEN LAH PLAK!!!!! fulamak aiiiii....memang tak kene hempas-hempas meja tuh ngan aku....


nasib baik lah kawan aku cakap,..

"takpe... nanti nak type gunalah format yang dalam buku teks ni.. sekarang ni biarlah dulu.."




aku pon....


"hurm..yelah..."


aku pon satu...suke-suka hati je nak pergi letak harga 50 sen lah kat belakang..last-last kawan aku cakap kene tukar balik sebab nanti menyusahkan aku jugak..aku pon....padamlah..nampak tak betapa mnyedihkan ye disitu? oh...sungguh sedih sekali...ouh..mannn....




pastu jurnal... lejar n alhamdulillah tadi kat sekolah imbangan duga aku balance! terima kasih lah kat kengkawan aku terutama sekali mira 1 & mira 2 sebab tolong aku buat akaun sampai diorang pon naik pening kepala lah macam masalah diorang plak..padahal projek aku tu...huhu...nampak tak? nampak tak? nampak tak betapa diorang ssayang kan aku? huahahhahaha.....(nampak tak betapa perasannya aku????) oh...aku nampak..


so, sekarang tinggal kad stok sikit je lagi aku kene buat n kkk dan pp je..selesai mende alah tu..aku dah boleh type...lagi satu masalah yang aku sangkut kat sini ialah..aku tak reti buat kotak.....T________T...nampak tak?! nampak tak betapa kuno nye aku disitu? oh...sadisssnya aku... haish...nasib baiklah aku ada seorang akak yang baik hati yang volunteer (betol eja?) nak tolong aku type....oh...kakak ku.... i lap u lah...huahahaahha



korang pulak ape celop? ce cita ce cita... best ape konsi pengalaman pahit buat folio nih..lama-lama bila kenag balik jadi kelakar pon ade... kan? kahakahakahakahak......


xpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: