Tuesday, May 10, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : jom kita hebbbbooohhh!!!!!

assalamualaikum.... helow..ttootttoootttt!!!!!

hait-hait korang??? sihat tak? aku terlebih sihat taw tak?! adush.... mlantak aje keje aku... non stop plak uh... hurm..ok...xpe..kita lupakan dulu pasal crite aku yang merepek uh...lets straight to da point!


jom heboh!!! ha...korang g tak Jom Heboh kat padang mppk 2 Kuantan ari uh? (ari uh la sangat..padahal da bape minggu da)... korang g tak??? takpelah...skaty korang lah g ke tak kannnn...yang penting aku pergi..huahahahhaha.....


ari tu... dah alang- alang ambik akak aku kat Kuantan... ape lagi... ajak r abah aku g jom heboh uh... sampai- sampai je kat situ... ko tahu aku dengar suara sape? aku dengar suare Akim n Tomok aw! huhu... terus aku menuju ke tempat kejadian...hihhh..






ha....did u see dat??? tak nampak jugak uh...aku tak tahulah uh..huhu.... pastu..aku g jenjalan ag...pusing- pusing sampai aku merasakan diri ku sesat di situ pon ade...hikhik...tapi aku bedallll aje lorhhhhhhhh....skali aku jalan...nampak mamat nih...fuiyyyoohhhhh!!!!!



apakahhhh?????
PERGHHH!!!!!! aku jumpe zain saidin la syiallll..... huhu....korang taw tak...putih melepak- lepak dy nih taw tak...n spoting lak uh..waduh-waduh... tak berkelip mata aku pandang dy...... XD


wahhhhhh....


ha...ni ag satu pic dy... dah macam gaye orang nak rapping dah aku tengok. ah... tapi aku layan jelah kan... ape dy cakap aku pon tak dengar...sebab faktor sekeliling aku yang agak "silent" n terlalu kusyuk amek pic dy.... kehklehkeh..... tetapi..yang menjadi persoalan de benak kepale hotak aku adalah.... dy kat booth WANITA.....so... ape.... dy... buat..... apakahhhhh???????......*nmpak! saye brgurau....XD


hihihi... pastu..aku jenjalan ag... jenjalan lah kan.. dah ade kaki... takkkan tetibe aku nak merangkak plak kannnnn...huhu... pastu..aku nmpak lah clown... yang comel... aku pon amek jugaklah pic ngan dy...rase kelakar jugak..hihhiii...


peace!


my kakak..=)


adik aku malu tapi mahu


ha...yang due orang model tambahan uh tak lain tak bukan siblings aku lah an.... takkan orang ramai aku rembatt plak an... ha... yang gurl uh my kakak n surelah yang kecik uh adik aku..takkan pak long aku plak...hahhahhhahha.,...ape yang aku merepek aku pon tarak taw ma.... hakhakhak....


selepas itu..aku pon meneruskan perjalanan hidupku di celah-celah ke"silent"an.. orang - orang di sekeliling aku... bedal jelah masuk celah mana pown... asalkan nampak jalan...huhu....

posing sket!









ha...nmpak tak Jom Heboh sikit punyer besar gedabak belakang kitorang uh... ha.... aku mek pic uh kat belakang bende alah ni sebab kat bahagian depan orang lain pin sebok jugak nam amek pic.... so..terpaksa lah aku menyorokkan diri daripada diorang..... kang tangkap pic aku plak....*ooooppss! perasan suda....motif?= saja!

 ha.... dah penat - penat g Jom Heboh uh... my keluarga n aku pon pergi travel g Terengganu plak... buat ape? sukahatilah...hahha.... dapat penumbuk sebijik jugak kang aku nih,.... hihhhi... lek- lek.. dun be t0o emo ok yunk?!...ha... aku pergi lah pantai batu buruk.... sambil tu..ape lagi.... snap r!


peace again!


sakit leher aku...
pic yang aku agak paling suka....=D

ha...ni jelah pic-pic aku yang aku snap at pantai uh... actually belambak ag... tapi takkan aku nak upload semue ottttt.... korang bukan nak tengok pon...hahhha....


ok..ini jelah kot aku nak story at korang... citer yang tade paedah nye pon ha  untk korang..hheee... tapi lau korang sudi bace gak..memang thanx gilak lah wa cakap lu an....=D

xpelah..tata korang!!! sayang korang taw!! huhu,,,
















0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: