Tuesday, May 10, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : zizan oh zizan....

assalamualaikum...helow!!ttoootttoottt!!!!


hait- hait korang!! sihat tak? tak sihat makanlah ubat ye sayang ye? huhu...aku..macam besalah kannnn....makin sihat, sihat, sihat dan sangat sihat...huhu...


ok now... skunk aku nak cite- cite pasal mamat Terengganu yang semakin panas n hot meletop tip top kata ko...ha....sape laie...Zizan Raja Lawak ler... huhu... aku suke dy... erm..ye..aku memang suke dy... hahha! sengal!


aku suke dy time dy menari...perghh...memang gempak lah kannnn... memang aku rase tak puas r nak tengok seklai..mesti nak tengok berkali-kali unyer... lebih-lebih lah plak kan.....tapi takpelah..sekaty kuw lerh.... huhu...tapi,..papew pon... aku nak post dulu VD zizan merapp lagu...n aku rase korang dah tahu lah kowt lagu ni....kannnnn????






ha...yang ni lagi satu... ANGGUN....=D



ha...cair aku taw...dengar Zizan nyanyi... takdelah nyanyi... rapp lah kannnn... ha.. memang dy nih pelawak yang memang berbakat lah kan... berlawak boleh... menyanyi boleh...menari boleh... tambah lauk..rapp pon boleh...ha..kate ko..kan.... huhu..pape pon.. aku memng sokong lah Zizan ni kan.... hai Zizan..agak-agak awak perasan tak saye kat sini..... *mate ke atas tangan ke dada....motif?= saja!


hakhakhak.... hatoiyai...ha..yang nih plak VD zizan menari...ade Johan skali... huhu..tapi aku fokus pada Zizan...=D




Zizan Show Promo


h....pergh! terbaik-terbaik-terbaik wwooohhh.... huhu.... thums up for Zizan lah wa cakap lu an... huhu.... oooppsss! over suda...motif?= saja!

okeylah korang... sini jelah kottt yang aku nak merepek meraban brsama korang live kat blog aku nih... huhu....nnti ade jodoh kite jumpe lagi ye sayang ye? *mata ke atas tangan ke dada.....XD


xpelah...tata korang!! sayang korang taw! huhu,...

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: