Saturday, May 7, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : aku skema????..... >.<'!


assalamualaikum... helow.. ttooottootttt!!!!

 hi korang!!!! korang sihat tak? sihat? baggooozzz.....yang tak sihat tu.. cepat-cepatlah makan ubat.. tapi jangan sampai ko telan ubat sedozen... mauu tak ketagih plak nnti...hahha....


hey noe wut? hey taw tak? ...(perlu ke subtittle uh?..whatever).... huhu... hari tu.... aku ade lah tanye bebudak dalam kelas aku nih..... berbunyik....


" erm.. korang... first time korang nampak syifaa masuk dalam kelas an... korang ingat syifaa macam mane?"

"skema",, budak satu..

"skema",, budak dua

"skema",, budak tiga..

"skema",, budak empat....


*aku perempuan...harap maklum....=)

huh? skema? ceh.. muke aku skema rupenye... bile pakai baju sekolah.... aku tanye ag sorang budak...ha... yang ni lain sket jawapan dy....

" mule- mule tengok syifaa... an.. saye cakap...'skemanya budak nih....'...".. budak lima....


huh? apo eah skema lak? aku ingat an... diorang nak jawab.. muke ganas ke.... matang ke... lembut ke... sopan ke... baik ke... comel ke... (okey... aku tawu tuu memang over....*motif = saja!)


hum.. aku takley nak jawab ape lah an....  tapi diorang sambung ag...


" tapi.. bila tengok syifaa kecek... tengok macam okey r.. macam boleh wak kecek r dak nih..."

fuh.... yang ni agak mengembangkan lubang hidong aku dalam mase 5 saat.... ceh.... 5 saat dah la... takkan aku nak ikutt macam Nabil .... HIDUNG PERLU KEMBANG 60 SAAT.... habislah aku... kang terlebih kembang tak boleh nak kuncup balik... mati aku taw.... low saham... hakhak......


hatoiyai...but papepon... tak kisah lah muke aku nmpak skema ke or whatever ke an.. asalkan ade jugak yang nak kawan ngan aku an... huhu... thanx ya my kawans! i lap2 u all taw! huhu...

ha! korang lak? muke jenis ape? hum? ce cite..ce cite....hihhi...

takpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: