Thursday, April 28, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : makan! makan! makan!

helow!! ttiooottoootttt!!!!

assalamualaikum... n salam sejahtera... berita kita pada hari ini ialah... MAKAN!!! huahaahha! aku kalau brcakap pasal makan ni kan... huish... memang brsemangat gileellle... huhu... apa tak nye... asyik mengunyah aje kojenye...hikhik... but now... SAYE SEDANG BERDIET (ceh.. xyah caye der...dietlah sangat...tu baru niat...XD)

ok now,, haritu... abah ajaklah aku n mama keluar makan... then.. aku dengan 2 pantas kilatnye cepat-cepatlah siap...(padahal berejam!)  ...hahha...wuteva lah... aku pon g lah.... mule2 g pasar lu... kat pasar aku g beli ag satu shawl..huhu...dah brape lambak shawl aku..aku pon tarak taw..heehee...=D


kmbali ke pangkal jalan... huhu... then... sepantas superman.. bapak aku pon bawak lah kami anak - beranak pegi ke restauran yang agak mnjadi peberet mak n bapak aku nih..... mau tau?


taddaaaa....!!!!!

ok.... ni lah restoran nya... kat mane? kat Gua Musang da.... huhu..dekat lah jugak.... dah aku duk kat sini... memang lah tak jauh..haduih sengal.... alamatnye...aku tak taw nak cakaplah plak...hehhe.....


okey..aku pegi ngn abah aku..mama... n adik amir ku yang terlampau 'TAK' nakal......(wek)

my handsome abah

my gorgous mama..=D


my nakal adik amir...



sampai je kat sini...aku teringin lah plak nak makan KUEY TIAW KUNGFU....sebab kuey tiaw taekwando takde ag... so.. aku trylah yang kungfu punye dulu... *agpon...aku tak pernah rase.....=(.....(so sad....)..huhu,... then..aku pon order la.. ape lagi..hadoiyai...

ok...ni lah kuey tiaw silat aku tuh... eh..salah-salah... kuey tiaw kungfu aku....huhu... jackie chan tu wat kuey tiaw ni... sambli berkungfu taw... untuk aku punye pasal...hahhha... gile perasantan tol lah minah ni sorang...hahha!


wwuuhhhhu....terbaikkk!!!!!


hikhik.. rasenye sedaplah jugak...ceh.... memang sedap pon... kuey tiaw uh.. dy letak dalam telur... then..kuah dy plak macam kuah latna uh... huhu... memang hirup- hirup ajelah keje aku mente darah bende alah nih....heehee.....XD

air plak.... aku pilih jus epal... pergh...sedap gak... berkrim di sukai ramai...*ceh..over suda!...huhu..tapi memang terbaik gak r.....


lazzzzzattttttt!

aku memang suka air ini.... hihi.....selain daripada ni... ade lagilah menu lain yang dipesan oleh mama n abah aku... but..aku tak sempat nak tangkap ar... sedap diorang telah terlebih dahulu memakannye....huhu... yang ni je aku sempat snap ag....


tom tom bak! eh... tom yam daaa!
ha....yang ni...kalau korang tak kenal..aku tak tawlah uh..huhu.....tomyam ni... sedap gak r.... aku bagi 4 setengah bintang...ceh... bajet u!



slluurrppppp.......pergh!

ok now...let we see da result....heehee... hasil aku makan, mente darah, melantak memakan n yang sewaktu ag dengannye lah...hahha....(asyik gelak je kan?)



ffuuuhhh....
ngaaaaahhhhhhhh












so.... da conclusion is... memang kenyang tahap gaban lah kannnnn aku time nih... melantak segala yang ada...haduih.. cemane ko nak diet?...tape-tape... lain kali aku try...(cakap aje lebih).
.so.. jelah aku nak cite.... motif? saja... hahha.... ok lah yunk! babai ya! see u next time!

xpelah..tata korang!! sayang korang taw!! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: