Monday, February 7, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : hidup kene survive!

helow! tottoott!!!!
usaha sendiri!!
yups! dalam hidup ini kita kene survive sendiri.. untuk berjaya dalam bidang yang kita nak..(asalkan yang boleh menjamin masa depan lah kan..) kita kene hidup sendiri...barulah berertinya pahit manis mase itu.. lagi-lagi kalau apa yang kita buat tu plak menjadi an.. lagi lah best...! oh nikmat!

kalau kita duduk kat tempat yang sama jer kan.. kat situ jer... alamatnya memang tak kemanalh kita nih... pape pon kita kene usaha sendri.. bende ni aku blaja dari pengalaman hidup.. ceh!

sejak masuk form 4 ni kan.. baru ku tahu rupanya bukan senang meyh! susah tawu! macam kene kira.. tu lah.. dulu soh belajar mate.... skip! kan dah rase nikmatnya! padan muke! tapi x pe...life must g0 on rite? so.. nak tak nak syifaa kene jugak belajar... lau x sampai bile pon xder perubahan yang lebih baik... 

kenelah independent sket an.. xpelah susahh sikit pon.. bersusah-susah dahulu.. bersenang-lenangan kemudian.. lau kita buat dengan penuh sabar n yakin! of c0z we can d0 it very well! eceh! semangat ni taw! huhu\

xpelah.. tata korang.. sayang korang taw! huhu..

*wish me luck bebeh!

2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

Faiz said...

btol tu..buat la sehabis baik mungkin..moga berjaya satu hari nnt..=)

****KLIK GAMBAR FOTOGRAFI TERKINI DISINI****

syifaa said...

huhuhu...thanx bebeh! anda memberi saya semangat api membara!!! cewah..huhu..thanx k..=D