Monday, February 7, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : ada apa pada rupa???

helow! tottoott!!!


hurm.. ada apa pada rupa? hahha! ada mata, ada mulut, ada hidung, ada apa lagi? semua memang Allah bagi lengakaplah kat kite semua an.. cume semuenya bergantung pada kita sama ada kita pandai menghargainya ataupun tidak...=)

kadang-kadang kita tengok ada orang yang sanggup ubah suai muka sendiri tak kisahlah berapa harga sekalipun kan.. tapi sanggop tanggung sebab diorang rase ape yang diorrang wat tu... CHANTEK!!

tapi kalau dah ubah ciptaan Tuhan.. ape kejadahnya semue tu beb?! (ceh! ayat gangster lah tu konon!) mentang-mentanglah sanggop bayar mahal.. kat akhirat nnti pon sanggop jugaklah terima padahnye eak.. kan.. sanggop kan?..sanggop buat,, sanggop tanggunglah tu...kan? kan? kan?


tapi syifaa pon x berani nak cakap besar jugak sebab takot satu hari nnti syifa yang........?????\
astaghfirullahalazim.. mintak-mintak dijauhkanlah kan... hurm.,. ish.. takot jugak eak.. kita kene pandai kawal diri lah.. sebab sekali kita buat.. x mustahil kita rasa kita nak buat seklai lagi kan? besalah tu.. tu kan keje setan.. tak habis-habis nak menghasut...kan.....

so, pandai-pandailah cegah diri daripada melakukan perbuatan yang terlarang.. tapi kita kan manusia biasa yang xpernah x buat dosa.. tapi takpe.. kita cube elak kannye... slow-slow...ok bebeh?.. jangan mendadak plak! takot sekerat jalan kang!..huhu...

xpelah..tata korang..sayang korang taw! huhu..

*wish me luck bebeh!

2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

Siti Safiyyah said...

bersyukur dgn kurniaan Tuhan..alhamdulillah ;)

syifaa said...

yups... alhamdulillah... huhu...
x payahlah nak ubah kan...=D