Sunday, January 9, 2011

respect u!!!...=D

huhu...respect u miss!...siapa? kepada mereka yang lebih sukakan bujang..aku sukakannye!..huhu..kenapa?? coz..aku rase mybe mereka lebih tenang sekarang n senang untuk melakukan apa saja tanpa ada halangn dr sesiapa melainkan ibu bapa or family mereke je...

aku? single or taken?
erm..taken kot..hehe...=P!..nk wat cemane,..dah tersangkut...(remaja zaman sekarang sudah pandai berpacaran...ish3..)...huhu..

kadang2 bila begini...mule mndatgkan pelbagai ragam..kerenah..n masalh yg timbul...datz y aku respect mereka yg lebih mnggemarkan bujang dr b erdua...hhuhu...

syok korang..xde mende nak pikir sangat... n xde mende nk jage sangat...huhu..i like dat..
tetapi x pule brmaksod..aku x suke duni 'c0uple' nih..coz..aku pon...tut..tut...tut...hakhak...

k guys! hope korang akan meet somebody t0 luv bile dah sampai masenye nnti,...k...c ya!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: