Sunday, January 9, 2011

bile blog ku x secantik yg lain.....=(

huh! aku....jelez! eceh...hakhak..sengal..
aku jelez taw... bile usha2 blog orang.. pergh! gile smart siot... mantap..cun..melet0p..n yg sewaktu dengannye lagilah...blog diorang yang aku usha..ade yang lip lap lip lap lah... macam lampu disko pon ade...huhu..ade yang berkelipan...bintang2...(bukn same ke ngn lip lap?)...('o')

n then ade jugak yg colourful.... but ade jugak yg black white...tp..cantek!! 10 bintang i kasik! huhu...ade yang aku tengok ade somethg yg cute lah... yg bregerak-geraklah...cute icon..cartoons...fuh...

gile jelez aku... xpe.. masih banyak yang perlu aku belajar... n masih banyak yang perlu aku terokai...yang aku perlu sekarang cume semangat! n sokongn! dr sape? huhu...koranglah....

*hope success!!!..=P

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: