Sunday, January 9, 2011

bila sakit sendirian....;(

aku manusia taw! ini cuma gambar hiasan...harap maklum!
hurm...hadoiyai...sakit betol hati nih..bile asyik terlampau memendam perasaan dr semue org... tu lah kau syifaa.. org suroh story problem kat org... xnk...kan dah sakit hati ko....dah berat sangat dah tu... kurangkan sikitlah...hadoi..

aku pon peliklah...nape lah aku ni jenis yg susah nk story problem kat org...hurm...n then bile dah lame disimpan.. mulelah hati ni..rase berat...sakit...muke murung je...n then jadi ntah pape ntah nnti...huhu..agak sengal ye disitu..

but..kalau nk luahkan pon...kat sape? sape yg sudi nk dga? lau aku story je..ade je pape halangn... itulah..inilah... apelah...lau aku story pon... korang nk dga ke? hadoi...

aku perlukan sokongn dr sesape je... dalam ape jue aku buat...walopun..ape yg dipuji tu...x ikhlas sangat..alah...x kisahla,... jgn lah bagitaw aku yg korang x ikhlas...huhu

aku baru sedar  yang aku sebenarnye akn rase brsemangat..bile ade org kasi semangat, n pujian...huhu..apelah aku ni,..but...as usual.. semue org x pndang pape pon kat aku...

paling ghoman pon..org puji aku ske wat lawak... erm..then.. start fr0m dat.. aku suke buat org ketawe..walopon..dalam hatiku... xsegembira mereka yg sedang ketawe...hhuhu..

eh dahlah...touchg plak syifaa nih...hikhik...daaaa.....=)

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: