Thursday, January 13, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : malu weyh!!!

helow! tottooott!!!

pergh! gile malu doe...huhu.. sepanjang aku hidup ni lah kan.. banyak gak lah bende- bende yang memalukan aku..tapi aku juz buat muke x bersalah,...bile aku teringat balik.. tergelak-gelak aku dibuatnye..huhu..

antara yang aku ingatlah an... mase tu kat mane ntah..aku lupe r.. tapi yang aku ingat..mase tu puaslah aku panggil name kawan aku an.. tapi dye x paling-paling..rupe- rupenye..bile aku pergi kat dy.. tengok-tengok orang lain..hadush! salah oranglah syiall! aku blah je lah... hikhik..

pastu... ag satu.. aku pergilah ke kedai yang berdekatan which is not far from my house(ceh..ayat mase upsr..hakhak!) untuk membeli dadih segera.. aku nak suruh mama buat.. n nak buat dadih.. perlukan susu cair... mama pon suruh lah aku g cari susu cair.. aku cari-cari x jumpe, pastu ade sorang bro kat situ.. aku pon tanye je lah secare spontan.. aku pon mule bertanye,....

"bang,, susu cair kat mane?"

abang tu x jawab doe..dy senyum sambil muke dye macam pelik..
pastu..tetiba kawan dy yang tolong jawab... nak taw ape?

" erk..dik.. abang ni bukan kerja kat sini.. tapi dy tukang buat simen kat sini.." sambil senyum ala- ala nak gelak....

pastu aku pon ape lagi... ape yang boleh aku cakap juz perkataan "ohh....ok.."gile malu aku doe..keluar je aku dari kedai tu.. aku terus gelak kuat-kuat...hakhak..hadoiyai.. mane aku nak letak muke aku ni... huhu... nasib baik tu lah first n last aku jumpe bro tu.. huhu.. muke dy pon aku dah x ingat....hakhak..sengal...
haduiyyai... xley blah tol lah!..malu!
tu lah.. main tanye je.. x tengok bro tu pakai baju ape n tengah buat ape.. hadoiyai... sengal tol... huhu.. so,, moral of da story is.. tengoklah orang tu puas-puas dulu baru tanye..hakhak...

n banyak ag perkare-perkare yang aku salah... n yang memalukan.. tapi aku x ingatlah.. huhu..tapi memang klakar abis r... hakhak.. lupe plak.. yang masih segar dalam ingatan aku cuma ini saja lorh..heheh... 
agak memalukan aku ye... huhu.. tapi aku banyak salah oranglah... n salah tanye baki duit.. bagi duit kat cashier tu cukup-cukup.. tapi still tunggu baki... bile orang tu tanye nak ape... aku cakaplah aku nak baki.. skali dy kire balik.. hadoiyai.. baru aku ingat aku bagi duit cukup-cukup...huhu..terus keluar dari kedai tu..hakhak..sengal..ntah pape ntah...XD

xpelah.. tata korang! sayang korang taw! huhu,,

*wish me luck bebeh!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: