Friday, January 28, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : merentas desa dalam hujan!

helow! totoottt!!

hakhakhak! aku lari xder camni der an!..XD


hadui.. hari ini.. khamis, 27.01.11,, ade acara merentas desa kat skolah aku... time tu hujan lak tu.. ingatkan x jadi.. rupe2nye jadik jugak.. hadoiyai.. nak x nk.. redah jugaklah hujan tu.. sampai sekerat jalan.. habis basah.. aku pakai tudung skolah.. yang apabila ia basah,,, ia mnjadi berat lalu mmbuatkan aku rase lagi berat nk jalan. lari(cewah..ayat skema)..huhu,, lari lah sangat..

mule-mule.. aku lari dengan orang ni.. pastu ngn orang ni... hakhak.. biasalah.. asyik kene tinggal.. mesra alam je lah ngan sesape yang lalu kat situ pon... huhu...hampesss t0l..

mule-mule aku nak datang sekolah.. aku ingat nak bawak handphone aku tu... tapi aku lupe nak bawak plak.. lau x, boley tangkap gambar an.. tapi.. tengok-tengok.. ,mase merentas desa uh... hujan turun.. aku fikir balik, mungkin ade himahnye kot aku lupe nak bawak hp.... thank God..=)

aku jalan lari uh.. mule2 pakai kasut.. then tengok kawan aku bukak.. aku pon try bukak gak ar..hakhakk (pengaruh rakan sebaya memang kuat menjadi..XD) pastu... jaln sket je.. kaki aku dah x tahan.. pakai balik r... nasib baik mase nak brenti pakai kasut aku dah bagi signal.. lau x memang kene langgar bertubi-tubi lah.. hakhakhak...

pakailah aku kasut yang berat dengan air tu.,.. sakit kaki aku..nasib baik je x kejang.. mane tak nye.. cikgu suruh datang latihan.. x datang.. kan. kurang stamina... padan muke ko syifaa....huihuihui....

so,, pada sesape yang menang dalam acara merentas desa kampung halaman tu.. aku ucapkan tahniah lah kat korang eak.. kekalkan prestasi anda di lain tahun.. jangan jadi macam saya... huahhahhaha... terlampau 'pantas' berlari sampai x dapat nombor.. leka main hujan jerk.. huhuhu...owkey.. congrates!

xpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,

*wish me luck bebeh!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: