Thursday, January 13, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : janganlah membebel ye...

helow! totoott!!

hadoi...perkara utama yang paling aku benci ialah bila aku kene bebel!..salah sikit je... tapi membebel sapai sejam due tu tak payah lah.. rimas lah.. hadoiyai..

nak tegur salah aku boleh.. tapi x yahlah sampai nak membebel... menyampahla...sakit telinga aku taw x?.. kalau aku kene bebel ngan sesape je..lau aku dah x tahan..aku sound je.. or nyanyi dengan buat muke x bersalah..

my mom n my sis! pr0 dalam bab-bab membebel nih.. hadoi... lau mama tu boley bla ag r.. lau aku x tahan memang aku masuk bilik or buat something yang x kuran ajar tapi boley menye'slow'kan suare beliau kat telinga ku nih.,.huhu,, tapi lau sis aku.. sory r jep.. =P

so,, sesape nak tegor orang ke.. tegor jelah.. tapi x yahlah nak membebel panjang lebar... kang ade yang kene balik.. or ade jugak bende nih sampai bawak ke pergadohan..hadui..

moral of da story... nak sound,, sound lek lok.. n direght je.. x yah nak panjang lebar bebenow... macamlah kite x prnah buat salah kat muka bumi nih.. nobody is perfect n i'm nobody...=)

xpelah..tata korang! sayang korang taw!

*wish me luxk bebeh!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: