Thursday, January 13, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : hadush! ngantuk sih!

helow! tottooottt!!



hadoiyai...ngantok suda...ckgu tgah mengajar kat depan.. aku plak terangguk- angguk tahan ngantuk...cemane ilmu nak masuk???...huhu..dah la aku duk depan sekali lak tu..hurm..cover x ngantok jewlah

tetapi..brdasarkan pengalaman aku untuk meng'cover' keme'ngantuk'an aku kat skolah nih.. aku selalunye gune minyak cap kapak je lah..hakhak... letak sikit kat mata.. dan beberapa saat kemudian.l. mata ku terus menjadi segar huhahaha...XD

tak pon... aku minum air mineral yang aku bawak dar rumah... lau aku x bawak..hum..nasib r... cover jelah sebaik mungkin..huhu..

tu je aku nak story..hakhak..sengal..hadoiyai.. k lah.. by bebeh!

xpelah,,tata korang! sayang korang taw! huhu,.,

*wish me luck bebeh!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: