Monday, January 10, 2011

hi..saye syifaa... saye pelajar baru...hehehh,,=P

hellow! i'm new student,,,nice to meet u all!..=D
huhu....hari ni..mule lah hidup ku bergelar pelajar baru di sekolah yang baru aku daftar pagi tadi...jejak je kaki dalam kelas tu.. gile segan aku,... tapi aku juz buat muke x brsalah n masok dengan beraninye...eceh.. branilah sangat..huhu..buat muke tebal je..tapi dalam mase yg same..bdn aku mnggigill..but..muke cover..hahha..

aku masuk je..ckgu suruh prkenalkan dri..hadoi..ni yg aku malas nih..tapi..xpelah.. muke cover..hakhak..owkey syifaa... jalan straight..n dun belok2...

"ok..sekarang..kita dapat pelajar baru..drpada jempol..negeri smbilan..ok,,sila kenalkan diri anda pada kelas...=)"

aku pon mule tersipu- sipu malu bak gadis melayu..huhu..eceh...gadis melayu lah sangat..huhu..melangkah satu demi satu kehadapan dengan penuh style yg tersendri..huhu..ade style lah!..

"erm..assalamualaikum..nama saya Nurul Syifaa Ilham bt. Abd Halim..(senyum2 kambing)"

"daripada mana?"

"daripada jempol,negeri sembilan...(senyum2 kucing)"

pastu ade lah beberapa soalan drpada budak sporting dalam kelas uh.. then aku jawab lah satu2 dengan penuh sopan n tatasusila..huahahah...bajet!..

then..mule lah episod lepas tu..aku sebagai pelajar baru...g beli buku lah..dapat buku textlah.. dapat pon tapi x cukuplah plak..hadoi..xpelah...ade sorg kawan ni cakap..nnti ade mase dapatlah lagi uh...

balik sekolah uh.. gile beart beg aku.. dengan kat tangan ag,.,,hadui..aku jalan jelah.,., buat muke x bersalah...huhu...then..sampai ke rumah!

* agak ambik mase t0 usha2 skolah n jenis bebudak dy..kene paham care diorang..n ckgu dy.. pastu...baru boleh kauntim!..huhu...wish me luck ya!..=P

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: