Saturday, January 1, 2011

HePy NeW YeAr!!! huhu!!...WelCoMe 2o11!!!!

huhu...hoyye! hoyye! hepy new year!
huhu...by2 2o1o..n hi2 2o11...pejam celik pejam celik.. tgk2..dah masuk tahun baru.. hadoi.. xsgke betol,, bile dah masuk ke tahun baru nih... mesti ramai yg pasang azam kan? ha.. tp seblum tu.. cek balik azam korng yg tahun 2010 tu..jadi ke x? lau jadi..baguslah..huhu..lau x? hurm.. xtawlah tu..huhu..jadikan jugak! barulah boleh buat azam baru... ni x..azam lame pon x jadi..nk wat azam baru..hadoi..

tp xpe..kite wat sl0w2..x jadi masalah..huhu..nothing is possible..but.. rasenye xsemue lah..huhu..ape eak azam korang? azam korang.. korang punye pasal lah...hahha... lek2..gurau jer..huhu...erm..azam aku..aku nk......ape eak? hurm ntahla...aku cume wish yg aku dpt jadi org yg baik..x kiralah di mana jua aku berada x kire tempat..waktu,time atau mase...eh! bukn same ke? huhu..balon r..

syifaa hrp sgtlah.. agar tahun 2011 ni.. semuenye brjalan dengn lancar..huhu..coz tahun 201o ni syifaa dah byk sangat dah bersedih... huuuuu hrp2 2011 x lagi..tapi lau ade jugak scene2 yg sedih..nk wat cane..lyn sajalah..huhu.. xpe2..kite sebagai manusia hanya mampu merancang.. tapi pape pon..Allah yg tentukan rite? ape yg dapat kite lakukn is.. mghrap bnda yg baik.. n tawakal jelah....huhu..

k guys! syifaa harap tahun 2011 nnti.. korang akan lebih happening! n lebih bersemangat dalam melakukn sesuatu..huhu.,.. buat bende baik je taw! yg x baik jangan! jauh2kan...huhu...ok..by2 bebeh!

2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

nursya-halim said...

azam....stiap tahun ada azam...tapi apa ada dalam azam andai kita xmenghayati sesuatu azam itu...so fikir2kanlah pe yang kita nak buat untuk tahun ini dan berikutnya...tepuk dada...tye iman...(=

syifaa said...

huhu..owkey2 sis...yolah2..