Monday, December 3, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : korang! korang! jom chat?!

assalamualaikum! helow! toottoottt!

dan salam satu malaysia..

subhanallah....alhamdulillah...Allah hu akbar,..

korang! boring tak? jom chat-chat nak? drag lah aku kat MFACE , boleh kita berburak-burak sambil minum teh tarik buatan sendiri kat rumah... heee!


yelah, semenjak dua tiga empat menjak aku jadi budak lepasan ni... hidup aku... haish... bangun pagi, solat, tidur, bangun, makan, tengok tv, berebut remote dengan adik aku.. adik aku nak tengok moebius.. aku pulak nak tengok cerita lain.. at last, aku bukak laptop, tengok blog, FB, twitter*boring sebab takde sape nak tweet aku...sob..sob...T___T*


pastu, ni yang aku nak ajak korang berburak kat Mface ni..nak? kalau takde...buatlah... nanti kita boleh buat group...heeee! nak harapkan handphone aku berbunyik.. harommmm lah.. setakat celcom offer tu. tak payahlah nak hantar mesej yang langsung tak memberi kesan kepada aku.. stop-stop lah celcom.. bazir duit je....


do not forget search me ya? at cahayapenawar ! jum burak!



 ok... tak payahlah... baru tadi, oku online.. n TAKDE SAPE ONLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok.. fine.. so sad... apsal semua orang tak nak borak ngan aku nih? aku stress betol lah... muka aku garang sangat ke? aku rasa tak kot......kan?



aku rasa muka aku tak garang pon..? haish lah badan.. kang nak buat shawl tuto kang... emm.. emm.. shawl aku biasa-biasa je.. malaslah... baik layan MV


* p/s: kalau free..chat2lah aku kat Cbox k? nanti insyaAllah.. aku reply la.. heeee!

takpelah... tata korang! sayang korang taw! huhu,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: