Thursday, March 1, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : nak komen boleh tapi.....

assalamualaikum..helow! ttoottooott!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah...alhamdulillah....Allah hu akbar...



wow! lama gila kau tak update blog oh! *hahha..msti korang ingat aku nak cakap pasal bende yg lebih menarik kan?* tapi aku rasa ni jek kot topik yang menarik yang aku ada *nampak sangat otak aku tak berkembang????* hoho...so, korang apa khabar? sihat tak?????????????????????

kalau korang perasan..*kalau perasanlah kan* aku ni baik taw... *eh?!* bukan-bukan... kalau korang perasan aku rasa dah nak sebulan rasanya aku tak update blog...kan? kan?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha.. ngaku pon.. heeee.. aku busy oh.. *lagak PM* tahun ni memanglah kejam sikit... nak rehat pon tak berapa je,.. lepas satu-satu yang kene buat lah..datang lah... apa aku buat? sampai busy nih? aku umur berapa??? biiiiarlah rahsiaaaaaaaaa.......*Datuk Siti mari*



ok...wassap with my tajuk kat atas tuh? ok, aku tanya dulu..pernah tak korang baca or erm...erm... korang read ada komen mengenai artis atau pun sesiapa jelah kan yang mungkin masa tu ada cerita kurang enak atau cerita yang lazat ke...*lazat?* tapi ianya kurang dipersetujui oleh orang lain... ala... pendek kata (panjang diam!) macam..artis tu bercinta dengan orang ni ke.. sesapa ke..tapi orang awam tak setuju.. dan apa kata mereka?

" tak sedar diri betul lah! muka bukan chantekkkkk pon! gatal jugak nak kat mamat tuh!"

" ala... terdesak nak jantanlah tuh.. takde jantan lain ke nak ambik? yang ni jugak nak sapu!"

itu untuk perempuan....lelaki............???

" laki ni amek bekas orang lain jelah....ala..mesti tak lama tu..nanti putus jugak...dia kan KASANOVA! *stacy mari*"





ok..tu je.. sebab selalunya untuk perempuan lebih banyak idea untuk mengutuk berbanding untuk lelaki... betol ka??

ok..aku sendiri bila baca komen-komen ni semua... ekspresi aku waktu itu ialah...
C$I :> astaghfirullahalazim.....
C$I :> teruk sangat ke artis tu yang diorang nak komen sampai macam ni???? ingat dan JANGAN LUPA KITA AKAN ADA KETURUNAN ,,
C$I :> nak join! *eh-eh? eh?*




yang ketiga tu aku gurau jek! *yeke?* hoho! ok..kalau korang rasa macam mana? ke korang yang komen kat atas tu? sebab aku copy je tuh... *bukan aku baru reka tadi ke? macam berpengalaman jek?* eh, ha.. kalau korang ada perasaan mestilah rasa macam... 'eh, janganlah teruk sangat macam tu... tak baik kot...diorang pon manusia apa... '.. rasa tak? rasa tak? tahniah! anda berperasaan! clap-clap! *sound effect tambahan*

tak puas hati..

kadang-kadang pon..yup..aku pun tak terlepas daripada rasa tak puas hati terhadap individu itu kalau ada perkara yang aku kurenggg suka..but... yelah..nak komen tu boleh.. tapi aku rasa tak payahlah teruk sangat sampai macam tu sekali...kan? kita cakap orang lebih-lebih , at last kita sendiri yang buat jugak... tak rasa bersalah ke? kalau dh geram sangat dan tak tahan nak marah tu ..lepas sorang-sorang jek.. tak payahlah post kalau teruk sangat... *sebab macam memalukan jek..?* dan  lebih baik lagi kalau kita doakan yang terbaik untuk mereka.., daripada kita dapat dosa kering...? kan? eak?



so, apa kata anda? wajarkah kita nak komen sampai macam tu... kalau nak komen ...cuba keluarkan kata-kata yang lembut agar orang tidak mudah terasa... sebab cubalah kalau kita yang kene...mesti rasa sakit hati jugak kan? kalau nak tahu ayat tu menyakitkan ke tak.. cuba cakap kat diri sendiri... ok? hoho..nak lebih berkesan? cakap dengan diri sendiri selama 7 hari 7 malam.. sah.. anda telah memenangi percutian di Tanjung Rambutan.. kebahagiaan anda..keutamaan mereka.. XD

hakhak...peace yaw!

ringan-ringankan tangan klik iklan k! jasa anda saya hargai yang amat!

takpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,,,


2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

Eein Azryn said...

fikir dulu sebelum komen. hehe. nice! ^^

CSI said...

@Eein Azryn

agreed? hahha..thanks!