Friday, February 17, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : pergh! pergh! n pergh!

assalamualaikum! helow! ttoottoottt!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah....alhamdulillah....Allah hu akbar...

PERGH! PERGH! PERGH! heyyyyow! wassap! *eh? dah elok-elok zikir, duk wassap pulek...* heheh... asal aku asyik duk PERGH! PERGH! NIH? actually...bukan ada apa pon..hakhak! lukenabeb! *ceh, tajuk macam gempak je an? senget* wooohooo... aku cuma dah lama gila tak update blog...hoho...perasan tak? *tak? korang..........KEJAM!*

amazing tak?


oukay! asal aku dah lama tak update eak? rindu aku tak? *senget* , aku dah lama tak update sebab busy oh... sibuk tolong PM kita uruskan negara...*wah.. propa tak aku?* hahha... tak kelakar? sila blah....ceh...aku gurau...tak kelakar lagi? fine*... aku busy buat kerja sekolah yang sampai bila pon aku tak tahu kesudahanya... fuh.... ni pon aku curik-curik update taw... hoho..so, appriciate sket..*betul ke eja?*



kalau korang nak tahu...*tapi aku suggest kan korang amek tahu jugaklah,,*, aku masuk nasyid kat sekolah dan alhamdulillah dapat nombor tiga...hoho...kumpulan kitorang je yang guna minus one...maju tak kitew? aku tahu kami maju... dah..dah... jangan puji..nanti riak..*eh? senget*..

lepas nih aku nak update lagi! tapi aku tak tahu nak cakap ap... hakhak..*sengetlah!* korang tunggu jelah k! papai!

*aku rasa aku senget sangatlah harini....ye tak?*

takpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,,,





2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

fadh leyanie said...

tahniah dapat number 3 ! :) hanya org tertentu boleh bawak lagu nasyid,yg tak boleh nyanyi tu main alat muzik saja :)

CSI said...

@fadh leyanie

terima kasih! sebab sudi komen n...n...n...puji..kehkeh...alhamdulillah sy org yg trpilih untk bwk lgu tu... hoho..*bangga*