Tuesday, December 20, 2011

ENTERI INI BERBUNYI: bila drama Korea mula mengembangkan sayapnya yang semakin besar....*peliknya tajuk?*

assalamualaikum.... helow! ttoottoottt!!!

dan salam satu malaysia...

subhanallah.....alhamdulillah....Allah hu akbar....


hamboih... tak boleh nak panjang lagi ke tajuk tu? kan...hahha... ok back, korang minat drama korea? ataupun adakah anda ini koreanholic? wah...sila tanya diri sendiri ok... huhu,, bagi aku drama korea ni ok jugak sebab dia lembut je... takde kasar-kasar sangat... dan mungkin orang suka sebab pelakon dia cantik dan handsome, ? hahha... tapi lakonan diorang pon memang best ape... kan?


 kalau tak takdelah sampai beriban orang tengok korea tu kan.. sampai ada yang nak cari calon pon macam korea jugak... hahha... memang tak kahwin lah... kene pergi korea dulu maaa... tak pon doa banyak-banyak... korang doa punya doa tengok-tengok aku yang dapat... *eh? perasan pulak*


bagi yang remaja-remaja dan golongan orang-orang yang muda macam aku *ceh*, ataupun kebanyakkan nya budak sekolah lah kan.. minat dengan lagu-lagu korea, tapi aku, bab-bab lagu ni, aku kurenggggggg sikit kot.. mula-mula je aku gila sikit lama-lama aku dah tak ingat dah.. *wah..sempat gila tu, dasyat*, yang orang paling minat contohnya,

MR. SIMPLE >



kan?

ok, back... masalahnya sekarang, drama korea ni bukan remaja je yang minat... dah sampai ke mama aku dah ha... aku pon terkejut serta kehairanan... apakah benar apa yang ku lihat ini? apakah? oh tidak....... ceh, hahah... aku pon tak tahu lah sejak bila pulaklah mama kau minat drama korea ni... antaranya mama aku suka sangat tengok cerita ni...

*

*
hamboih... mama aku bukan main lagi sokong diorang ni bercinta... padahal dalam cerita je pon?   *ala..aku pon sama je kot....* huhu....apalah...cerita ni best jugak...kat tv alhijrah isnin-khamis/jumaat pukul 3.30-4.30..*sori, hari last tu aku tak ingat* lagi satu drama ni... yang ni termasuklah aku dan kakak pon minat juga...

PRINCESS HOURS


*
korang tengok tak? kat ntv7? pukul 12.oo- 01.00 tengahari setiap isnin hingga jumaat...huhu.. cerita ni best jugak lorh... saya suka! saya suka! *eh? Mei Mei sesatlah*

dan aku rasa ramai yang tahu cerita ni....

CINDERELLA STEPSISTER


oh, macam ni mereka kat luar... 

korang tengok kan? cerita ni kat tv2, setiap isnin -jumaat pukul 5.00-6.00 petang? tengok kan? tapi sebelum tu kalau korang perasanlah kan.......





ha.....tengok tak cerita ni? cerita ni pon aku tengok dari kakak aku... pastu aku perasan... yang eun jo dalam Cinderella stepsister itu adalah heroin jugak dalam cerita My Little Bride nih! wah... aku punya lah pergi tampar muka aku banyak kali sebab nak pastikan orangnya betul atau aku yang salah nampak? *ok, aku tipu, tak tampar pon*


watak yang gadis ni bawak sangat berbeza.. dalam My Little Bride, watak dia coooooooooooomel sangat! *amboi..punyalah beriya aku* sebab dia jadi budak sekolah, memang cute sangat dia... tapi dalam Cinderella Stepsister... wataknya punyalah seeeeeeeeeeeeeeerious kau! *hamboih..beriya lagi*... kalau korang tak percaya cuba search dekat Youtube... mesti jumpa...*kalau tak jumpa jangan salahkan aku ok?*


oklah korang aku nak pergi layan Cinderella Stepsister ni...huhu...jom!


takpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,,,






0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: