Monday, November 21, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : MasterChef Malaysia! WoW! memang Awesome!

assalamualaikum..helow! ttoottoottt!!!

dan salam satu malaysia....

subhanallah...alhamdulillah.....Allah hu akbar....




korang tengok tak MasterChef Malaysia di Astro Ria di saluran 104? pada hari sabtu hingga rabu pukul 9.00 malam? kalau korang tak tengok memang taklah... best wwooooo.... dramatik u know? kalau family aku yang tengok...(especially my mama n my kakak, including me too) memang kecoh sebab seolah-olah kitorang pulak yang masuk masterchef tu....padahal duk rumah je kot?


kitorang pulak yang kepoh...hahha...bedal lah kan... aku minat taw main masak-masak ni..walaupun aku tak pandai masak pon...(ceh..jujur....T____T) tapi aku kadang-kadang cuba jugaklah resepi-resepi yang aku rase aku mampu buat... tapi aku memang minatlah...dan yang paling aku minat sekali..makanlah..hahha.... tu yang badan aku naik tak turun-turun ni...

risau jugak aku oh.. badan dah macam ape dah ni...haiya... susah lorh.... korang ade tips? selain senaman, kurang makan nasi..? kurang makan nasi aku ade jugak buat tapi maintain jek? tak de perubahan pon..sedeh aku...T____T



eh...merepek pulak aku..tadi aku nak story masterchef kan? ha...jangan lupa tengok taw? agak-agak koranglah..siapa yang bakal jadi masterchef Malaysia yang pertama ea? aku pun bingung oh tak tahu nak pilih siapa....diorang tu terror sangat...kalah aku,, =.='


takpelah...tata korang! like korang taw! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: