Friday, August 19, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Dalam Mihrab Cinta

assalamualaikum...helow! ttooottoottt!!!!


haits korangs! dah tengok dah story nih? Ayatul Husna dengan Ustaz Illyas main... name betul diorang kat luar aku tak ingat aku lupa...hehehh.... maafkan aku....cehh..




ha...dah tengok? kalau belum silalah berjumpa dengan Mr. Youtube sekarang ok? aku dah tengok dah cerita dia... ok jugaklah... yang lelaki tu.. yang ustaz illyas dalam filem KCB tu..dalam filem ni..kejap dia baik..kejap dia jahat...nak tahu ape sebab? tengoklah sendiri..huahahhhaa...






dan kalau anda lihat ye disitu terdapat dua heroin...agak-agak mane satu yang dia kahwin..? nak tahu/ tengoklah sendiri...huahahhahaha....




rilek! jangan marah ok? yelah..aku cerita sikit... mula-mula...syamsul hadi(ustaz illyas) tu baik.. selepas itu..dia kene fitnah dengan kawan dia sendiri..kesian dia kene halau bagai... dalam keadaan yang agak hina jugaklah.. pastu.. dalam keadaan terpaksa..dia jadi jahat sikit...








ini lagu tema filem ni..nak tahu siapa nyanyi? Anna Althafunnisa dengan Furqan yang dalam filem KCB uh...sedap oh..



kalau nak tahu habis.. korang tengoklah taw..sebab aku pon tak tengok habis...huahahhaaha! aku tengok separuh je..pastu aku tak sedar pape dah...hehehh... taw-tawu bangun dah petang dah ha.... ini pon akak aku yang cerita...ngehhh....jangan marah taw...


aku dah tengok separuh...kau ade?





xpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,,

2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

Layyinur Harir said...

Ustaz illyas tue nama betulnya ialah Dude Harlino....Ayatul Husna pula nama betulnya ialah Meyda Sefira.....betul x?

syifaa said...

hehehehhhh.....ha1 betol lah tu...tapi haritu lu[pa maaa.....pelik nama diorang ha.. susah mau ingat...ya! 10 markah untuk anda! tahniah2...huhu..=D