Saturday, January 29, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : sangat kagumi si dia!!..=D

    jelita bukan?
    ayu nya pabila lisa brtudung


wahai cik lisa surihani... huhu... aku minat ngn dy ni...coz? dy cantik,(salah satu reas0n yang slalu orang guna apabila diorang minat ka some0ne..=P) tapi.. walaupun dia cantik , dia juga ber'educated' orangnya..

mana taknya, lisa memiliki Ijazah Sarjana Muda Undang-undang (Kepujian) dari Univeriti Aberystwyth, Wales, United Kingdom... fuiy0o... bukan calang-calang artis lisa ni taw!

setakat ni.. aku jarang tengok Lisa pakai baju yang menjolok mata.. tapi aku ade jugaklah tengok pic-pic Lisa yang paling seksi pon dy pakai singlet.. samada itu Lisa Surihani atau tak.. aku pon tak tawu.. hanya tuan punya badan sajalah yang tawu... huhu... g tanye dia lepas ni k..XD

'pelat r'??? hey.. itu tak menjadi masalah buat Lisa untuk meneruskan karier nya dalam industri hiburan ni kan.. alah.. macam lah kita ni pon perfect sangat kan.. peminat-peminat Lisa tetap terus menyokong Lisa dalam arena dunia hiburan ini... huhu.. lau x,, xdelah fanpage Lisa sampai satu juta lebih kan??

Lisa n kadang-kadang kelakar jugak aw.. bila aku tengok dia dengan Awal Asha'ari mengendalikan rancangan realiti Mari Menari di Astro Ria pada tahun lepas.. huhu.. telatah dia.. comel!!..

*ha! ni vede0 time Lisa n Awal buat reherseal mari menari.. huhu.. s0 sporting! luv them!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: