Saturday, October 9, 2010

apelah kgkawan aku neyh....hakhak



adushai... ape lah dak2 ni.... macam2 kerenah diorang ade.. sorang kpale mcm ni.. yg ni mcm ni... yg ni plak len kpalo eah... haduh...papew pon... diorang tetap kawan aku...

di suatu petang yang hujan lagi guruh plus angin kencang,,,,, huhu

sue, ayien, n alynn bertandang ke umah aku.... hujan punyer pasal.. ajaklah masok dalam.. takkan aku nak kejam sgt smpai bior diorang kat luor... huhu..jmpotlah masok..yerk

diorang masok jerk... troz kebas surat khabar yg trpmpang wajah arwah sosilawati... troz! jadi perbualan hangat antre aku ngn diorang.... ckp tak henti2... huhu dah tu...
masok plak citer laen.... sng citer memg byk citer lah ptg tu...

tapi! antre aku ngn sue n alynn jerk lah,.. yg ayien ni plak.. dy gi layan adek aku... sampai aku pon tak perasan mane yg mane adek aku... hakhakhak.. dgn men pist0l getahnyer... dgn menan nyer... hadush!... pape jelah yien... asal ko bahgie.... hakhakhak....tu lah ko... asyik cakap aku tak mature... ko pon same 2x5 jerk... apedaa..tapi, aku ngn sue n lynn tetap trozkan dgn perbualan hangat kami... huhuhu

pade pagi nak mas0k tgahari yg len puler,,,huhuhu
aku ngn huda n ayien g lah cc lyn fb jap...kitorang men komen2 status sesame sndri... siap men kutuk2 lah... pdahal kat seblah2 jerk hakhakhak....
penat doe tgn masing2 asyik dok komen2 satus kgkawan seblah2 jerk.. hakhakhak cam apa jerk...



pastu dah syok2 komen... dak huda wat status baru...tak lame pastu dy tanyer aku n ayien....
"weh, cemane nak delete wall ni ah? aku salah eje ar....."
aku ngn ayien ape ag.. gelak besar kitorang kat dalam cc tu... nsb bek xderk org,, kitorang jer ade... adoiyyai...dah lah kat wall plak tu... nasb bek dah pdm lau tak memng aku k0men habis hbisan....nasb bek jerk...kahkahkahkah,,,

n,, tak lame lps tu.. dak ayien lak salah eje kat k0men kat status dy sndri....aku komen,, dy smpat padam komen dy yg dy salah eja tu...aku ckp,"alahai...bingai r ayien i,, aku dah komen da...hakhakhak"...pastu dy ckp.. "aku tulis balek"
ADOIIYYYAAAIII!!!!! hakhakhakhakhak.... bley plak dy... macm2 dak2 ni lah... hakhakhakhak.... sakit prot aku gelak an....apeelah....ape agi... aku ngn huda komen r....hakhak



tak lame lps tu... aku plak slh eja BUT!! nsb bek aku perasan n sempat padam... so, tak kant0i r... hakhakhak... selamat aku... huhu
dah penat2 komen... tgn masing2 dah letih...n tak berdaye agi nak komen.. ape agi... kitorang pon blah lah dr cc....skt tgn ha... hadoiyyai...
bile teringat balek tergelak-gelak aku...kahkahkah... kan hepy lau kwn best2 cmni... huhu

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: