Friday, July 30, 2010

hurm..... peningnyer kpaleku.....

adush,.... sejak dua menjak ni... aku pening kpala bha..... rase cam tak sehat pown adew.... aku skunk ni tengah... JIWA KACAU!!!!! oh! tidak!..... pening kpale aku bile memikirkannyer..... nak dipilih yang mana satu... aku pun tak tahu...

aku biarkan dulu itu semua di belakang n fikirkan tentang pelajaran aku... lagi bagus....memang hati aku gtak tenang bile problem ni masih tak selesai... tapi kang makin aku fikir, makin runsing kpale otak aku....

n, makin kacau bilau jiwa raga zahir dan batin aku nih.... makin menjadi2 pulak....
aku cube2 untuk lupakan itu semua sekejap.. n fikir tentang study pulak...
macam2 orang aku mintak nasihat..... n macam2 cadangan plak aku dapat....
semua tu menambahkan lagi kerunsingan ku ini....

AARRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! malaz aku nak fikir.... nanti- nantilah... samapi bila aku harus tanggung ini semua.. ntah lah... aku pun tak tahu...
aku cuma berharap n berdoa agar aku dipermudahkan segale urusan.... dan dapat buat keputusan yang terbaik..... hurmmm...... amin.....

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: