Saturday, December 1, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : a Trust

assalamualaikum..helow!! ttoottoott!!!

dan salam satu malaysia,,

subhanallah..alhamdulillah... Allah hu akbar,,


apa yang anda perlukan untuk mempertahankan diri anda apabila anda dituduh salah?
= kepercayaan


apa yang anda perlukan untuk membuat pasangan anda faham yang anda tidak berlaku curang dan sentiasa sayangkannya?
= kepercayaan


apa yang anda perlukan untuk membuat orang percaya yang anda boleh membuat sesuatu kerja dengan baik?
= kepercayaan


apa yang anda perlukan untuk membuat orang percaya yang anda seorang yang amanah?
=kepercayaan


kesimpulannya, kepercayaan sangat lah penting dalam hidup kita ini yang bergelar manusia yang sentiasa memerlukan antara satu sama lain... tak ada satu manusia pun yang boleh hidup sendiri tanpa bantuan sedikit pon daripada orang lain,, sampai kita meninggal pun kita masih memerlukan orang untuk mengebumikan kita.

so. bab-bab kepercayaan ni memang aku macam take it as a serious matter lah sebab bila orang dah percaya kat kita.. orang tu akan percaya betol kay..! bila kepercayaan tu dah hilang sikit demi sedikit... susah dah nak percaya balik macam dulu,,,


so, bila dah dapat kepercayaan seseorang tu, please do not let it go just like that,,babe.. aku memang geram betol kalau ada orang tipu aku.. memang aku rasa macam,...


can't you just tell me the truth?! kalau korang..? aku rasa memang korang lagi geram dari ni kot...aku kira elok aku macam ni daripada sesetengah orang yang memang pantang kalau orang tipu dia.. kira memang akan angkat geng ma! pailang itu budak! hayyyak!





koranggg????! acaner tuh???


takpelah...tat korang! sayang korang taw! huhu,,




0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: