Saturday, December 15, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : sayang tak bermakna mesti mengongkong....kan?

assalamualaikum! helow!! ttoottoottt!!

dan salam satu malaysia..

subhanallah....alhamdulillah....Allah hu akbar...




oh man..oh girl... even u betol-betol sayang your partner... fine.. sayang jelah.. tapi janganlah sampai nak kongkong pasangan anda..wokey?


aku tak tahulah pulak macam mana rasanya bila dikongkong oleh pasangan kita sendiri.. sampai tak boleh nak keluar pergi ke mana-mana.. pi kenduri tak boleh.. pi kedai tak boleh.. hooo...ape pon tak boleh..hey!..ape pon tak boleh!! ok,. but seriously aku tak pernah kene..n alhamdulillah.. sometimes sian jugak aku tengok kat kawan-kawan aku yang kene tu aku rasa macam.. hey, kite remaja lah.. kenapa nak kene kongkong?



kita pon bukan pergi ke tempat bukan-bukan pon.. pi kenduri jea.. kedai je kot..? kalau nak halang kita pi club ke, pi keluar malam ke, tempat bukan-bukan ke ok fine.. itu boleh diterima.. but, kalau tempat biasa n then pi pulak dengan kawan-kawan kita sendiri.. aku tak rasa itu benda salah kan???


pastu dah beriya-iya kongkong.. at last... curang? what's up dude? hayya...membazir kredit jea pi marah partner iya-iya at last putus.. oh..hokay.. diamanakah sifat prihatin anda itu darl??? sayang...sayang jugak.. tapi tak bermakna kita kene kongkong partner kita kan? it's really not fair babe.. sayang itu perlu dididik.. agar ianya tidak berlebihan dan melarat.. nak sayang pun kene ada ilmu meh.. kalau sayang membuta jea...maybe ni lah result dia.. trust n yakin with your partner.. then your relationship will be awesome!


okay? mengongkong untuk kebaikan tak apa.. tapi janganlah sampai rasa rimas.. syakwasangka itu perlu, tapi itu juga perlu dikawal.. takut nanti makan hati..mati.. lalu meranalah diri.. heeee.. cemburu juga perlu.. tapi.. pandai kawal lah..k? ok..cemburu aku tak berani komen.. sebab aku pun tak kurang...hakhak! cuma aku tak sukalah pulak sampai nak mengongkong keterlaluan.. sikit-sikit tu ok lah kot... depends on situation k?


heyyyaw! aku ada banyak benda lagi nak story ngan korang.. but nantilah lepas aku balik kursus okay!


takpelah korang... sayang korang! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: