Friday, November 30, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : YEAH! we all finally free!

assalamualaikum...helow!! ttoottoottt!

dan salam satu malaysia,,

subhanallah....alhamdulillah....Allah hu akbar..



yeah! akhirnya aku dan jugak geng-geng  bas sekolah  kelas aku habis jugak menghadap Sijil Peperiksaan Malaysia (SPM) tak pon bagi aku antara peperiksaan yang agak ditakuti di malaysia ini...am I right? bermula dengan peperiksaan pertama iaitu Bahasa Malaysia memang kitorang semua agak terketaq lutut jugak lah nak pi jawab exam nih... mula-mula nuh tuddddddiiiya dok baca doa la itu lah ini lah..nasib bek tak pi jumpa tok bomoh ja... yelah...omputih kata pirrstttt time nak amek spm kannnn.... nervous tu len macam skit...(eh, pahal plak aku slang kedah padahal aku dok kelate?) *sori..tak pandai cakap kelantan*..T____T



aku sedih btol lah.. aku tak tahu kenapa dari exam first sampai lah exam last tuh.. mata aku untuk sejam or 30 minit pertama memang kepala aku tersengguk-sengguk, mata aku dah nampak bintang kat atas, padahal sikit lagi nak hantar paper kot... aku sakit hati betol lah.. aku minum air, x segar lagi, basuh mata, tak segar lagi last-last kawan aku cina kat depan ni bagi coklat yang aku dah tak ingat nak eja cemana tapi memang pedas gila.. terus semangat aku nak jawab walaupun soalan senang sangat sampai aku tak boleh nak jawab T_____T


pastu dah sampai turn kitorang untuk amek exam sains... ok... keadaan di dewan peperiksaan memang senyap giga gilak yang bunyi hanyalah suara pengawas yang duk selamberrrr sembang kat sebelah aku tak pon sebelah aku punya belakang sampai aku pon duk terketaq jugak lah nak jawab exam ni,, aku nak jeling-jeling budak sebelah pon selak-selak tudung nak tengok pengawas tu duduk menghadap tang mana.. malang nya nasib hadap tang aku pulak tuh.. hayyaoh... aku pun punyalah... +....+ bila lah diorang nak pi nih......
syiok-syiok jea diorang duk sedap sembang sampai aku pon rasa macam nak join sekaki jugak kang tak pepasal paper aku tak siap,..


macam-macam pengawas lah haku jumpa.. ada yang cerewet, ada yang mata tajam je duk pandang kat aku macam target aku ni budak jahat sangat je nak curi paper budak sebelah untuk ditiru... ingat aku jahat sangat ke? paling jahat pon aku tanye jelah..eh.. opss..! tapi yang paling awesome sekali ialah bila paper bio n paper prinsip perakaunan but paling ketaq sekali paper P.A la.. time tu masa dah habis dan kertas aku tak ikat lagi.. pengawas dah terpacak kat sebelah aku ha.. nasib baiklah dia baik..sempat lagi kami berbual.. ceh,,




" cikgu sori cikgu,, tangan saya getar ni nak ikat ni.. sori cikgu lambat......*muka sedih* " tapi memang ketaq kotttttt..

"takpe-takpe,, saya duduk kat sini.. awak ikat dulu, saya tunggu,,,=)*dia senyum*"

"cikgu.... cikgulah terbaik da best memang da bombastik! cayalah! mekaseh cikgu duk tunggu..! *muka happy sambil pegang tangan cikgu tu dan hulur paper aku tuh..".....
hooray! bila paper P.A tuh dah habis,, budak-budak ni serta merta set kereta motor ape semua bawak satu kelas pegi serang MarryBrown.. pergh! memang spontan gilak lah... cikgu kitorang yang belanja.. ops..datin uollsss.. *gelaran kitorang bag..hikhik*,, cikgu pon sporting.... join sekaki!





pandai-pandai-memandai koranglah carik aku yang mana.. hoho... sempat lagi sebelum serang MB tuh.. actually ramai lagi nih, but yang lain tak sampai lagi, p isi minyak kereta kowt.... tapi kelas kitorang memang dikuasai mutlak oleh girls! oh girls the best! hohoxx..masuk-masuk je MB semua orang kat dalam tu tengok muka-muka budak lepasan spm,, dengan budak-budak ni ade yang baju bercontengnya dari atas sampai bawah, aku tak conteng, malas nak join,... heee.. tapi bab-bab conteng baju orang aku join..hikhik,, memang happy lah kitorang masa tu, yeah, bila lagi nak stick together camni,, kan kawan?





hey see ya!

takpelah,,, tata korang! sayang korang taw! huhu,,,



















0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: