Friday, July 27, 2012

ENTRI INI BERBUNYI : HELLLOW GUYS!

assalamualaikum.....helow!! ttooottooottt!!

dan slaam satu malaysia,,

subhanallah....alhamdulillah... Allah hu akbar...

yeahhhh bebeh! setelah berbulan dan berabadnye aku tak update dan up-to-date aku punya teddy blog nih... akhirnya dengan selamber badaknye aku nak update jugak...tak kire! tak kire! *ala-ala budak kecik gitu lorh!*...

comel tak saye...awww..aww...



oukay! kalau post sebelum ni aku ada cerita aku masuk hostel kan? ok..pada entri kali ini pulak aku nak cerita betapa aku dah keluar pon hostel... hohhho! terkejut? suka? duka? terkesima? or......takde perasaan? *ala...buat-buatlah muka terkejut sikit?* ok comel!


everybody has their own style right? so that me... aku rasa macam tak boleh nak carry diri sendiri dengan study kalau aku stay kat asrama.. aku jenis yang kalau ada ramai-ramai.. aku jadi tak boleh nak buat kerja...dan peliksnya aku pun tak tahu kenapa bha ku berubah kenapa bha!



aku stay kat sana aku jadi macam asyik nak berborak then kacau orang sana sini...happy tu memang lah happy.. tapi happy time camtu-camtu jelah.. aku ada sikit je lagi masa untuk persediaan.. so, aku pilih untuk stay kat rumah.. lagi selesa kot...sambil-sambil aku boleh menternak lemak aku yang sudah tersedia terternak...*cikgu bm.. sorry, saya tahu bm saya macam salah...hehhehh..*


so, aku harap dengan tinggalnya aku kat rumahku syurgaku ini..dapatlah aku belajar dengan lebih selesa dan bukannya buat perkara lagha seperti on9 facebook dan update blog 24 hours....opS! *dan aku dah pon TERbuat itu*..




tak terlepas jugak aku nak minta jasa baik korang semua sebagai sama-sama saudara islam aku di muka bumi Allah ini.. tolong-tolonglah doakan aku untuk berjaya dunia akhirat ok? jasa korang itu memang tak dapat lah aku nak balas melainkan hanya balasan daripada Allah Taala aje... =)






*to akak FADHLEYANIE , ha'ah..memang tak best duk asrama.. makan macam ape je.. hoho..

hey! selamat berpuasa!


so!
ringankan tangan klik iklan k!jasa anda..saya hargai! huhu


takpelah...tata korang!! sayang korang taw! huhu,,,


2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

fadh leyanie said...

kan dah kata ddk asrama tak best mknnnya..haaha..dok umah boleh melantak macam2 kalau xdak mknn kat luar cari dlm peti ais.Semoga berjaya dimana saja berada.Kiut pulak dua beradik tu tersengih :P

CSI said...

@fadh leyanie
hakhak...taw xpe...kat asrma jadi nk mkn maggi jek.. cute eah? same cute tak dgn yg pkai spek tu? hoh0